A változatosság kedvéért megint Minji keltett, ismét fölöttem ugrálva, csak most néha rám is rámugrott.
-Unnieeeeee, hagyj még aludniii.. - nyöszörögtem félálomban.
-Yoora-shi, MOST felkelsz, és MOST elmondod, hogy milyen volt tegnap a csók Jungkookkal. A többi fiú azt mondta, Jk sem mond semmit. Gondoltam majd te. Szóóval... - újjongott Minji.
-Mi? Miről beszélsz? - tetettem a hülyét.
-Na tagadd láttam! - erőlködött újra.
-Csak megölelt.. ez miért akkora nagy szám?
-Hát... - akadt meg. - Nem hiszek neked! Láttam amit láttam! Majd akkor én is faggatom Kookot... - hisztizett.
-Nekem aztán mindegy.
-De azért azt mondd el, hogy mit csináltatok a büfénél! Légysziii - kérlelt.
-Kértünk egy-egy innivalót, és beszélgettünk. Ennyi. - mondtam nagyvonalakban.
-Ez komoly? - nézett rám, mint aki nem hisz nekem.
-Aha. - feleltem. A következő pillanatban már az egész csapat bent volt, és leültek az ágyamra. Mindannyian próbáltak kiszedni belőlem mi is történt, de én csak tettettem mint aki nem tud semmit, mivel ha Kook nem mondott semmit a fiúknal, nekem miért kellene a lányoknak..?
-Aish..ez így unalmas... - sóhajtott Eunji.A próbaterembe beérvén Kook egyből rám kapta a tekintetét, ezért én persze rá mosolyogtam, majd mindenki ránk nézett, ezért elfordultunk egymástól, azt követően pedig Namjoon megint elmondta a felállást:
-Minji Sugával rappel
-Eunji Hobival táncol
-Hana Jinnel énekel
-Yuri Jungkookkal énekel
-Soyi Namjoonnal rappel
-én pedig Jiminnel táncoltam------------------------------
Taehyung aznapra szabad volt. Gondolom Tannievel játszott.
Jimin elég szigorú volt, ennek ellenére csak néha szólt közbe, hogy mit csináljak másképp. Úgy tűnik meglett a gyümölcse a sokszor hajnalig tartó gyakorlásnak. Ami alapján Minji elmondta milyen volt Jiminnel táncolni, úgy gondolom köztük lehet valami.. akár most, akár még később, de a kémia megvan. Ma is láttam hogyan néznek egymásra. Kíváncsi leszek mikor vallják be egymásnak, hogy mit éreznek.
*következő nap*
Ma nem gyakoroltunk, csak kimentünk egy privátabb parkba sétálni. Egyből szétszéledt párokba a csapat minket Kookkal egyedül hagyva:
-Minji természetesen Jiminnel ment,
-Yuri Sugával kászálódott el,
-Hana Jinnel talált egy helyet,
-Eunji és Namjoon,
-Soyi Taehyunggal és Hobival,
-Én pedig Jungkookkal maradtam------------------------------
-Szóóóval.. - kezdtem, de Jk félbeszakított.
-Yoora... én.. tudom, hogy csak nem rég óta ismerjük egymást, de azt hiszem beléd.. - mondta volna, de én félbeszakítottam.
-Kérlek ki ne mond! - néztem rá komolyan Kook értetlen arcára. - Tudod...én is, de nem állok még készen rá.. a múltban.. tudod, meséltem, hogy volt egy nagyon jó fiú barárom még középsuli elején.. vele nem CSAK nagyon jó barátok voltunk, de aztán... - itt elakadtam. Kook kicsit szomorúan nézett rám, de haragot is láttam megcsillanni a szemében, amit nem tudtam hova tenni. Most rám haragszik, vagy az exemre?
-Mit tett az a gyökér?! Megkeresem!! én.. - folyatta volna, de ismét a szavába vágtam.
-Megcsalt, Jungkook. Ráadásul.. tudod mit? Már nem fontos. Azt hiszem túlléptem rajta - mondtam. Kook szoros ölelésbe vont.
-Semmi gond. Nem siettetlek, annyi időt kapsz, amennyire szükséged van. De tudd, hogy én mindig itt vagyok neked ha kellek. - suttogta a fülemre, amitől kirázott a hideg. Hirtelen ötlettől vezérelve, mintha nem is én irányítanám a testem megcsókoltam. Egy ideig Kook megszeppenve csak volt, és nem csinált semmit, de egy pár másodperc múlva észbe kapott, majd visszacsókolt. Körbefogta a derekam, hogy mégközelebb tudjon vonni magához, és megnyalta alsó ajkam bejutásért esedezve, amit gondolkodás nélkül meg is adtam neki. Csak levegőhiány miatt váltunk szét, de már vagy harmadjára. Az szakított szét minket, hogy meghallottuk drága barátnőm újjongását. Olyan gyorsan rebbentünk szét, hogy még a villám is megirigyelne minket.
ESTÁS LEYENDO
25 nap (Jk ff)
FanficÚgy van. 25 nap. Ennyit kaptam vele. Vele, aki az életem legfontosabb részévé vált. Nem, nem nagyítok. Ez a helyzet. Hogy mi történt? Érdekel? Hát akkor jó szórakozást hozzá... azt hiszem.