6. rész

12 0 0
                                    

-Yoora.. lennél a barátnőm..? - tette fel a kérdést.

Szám elé tettem a kezem, ezzel elengedve a nyakát, majd kimondtam.
-ÚRISTEN IGEN!! - borultam a nyakába. Egy mély, szenvedéllyel, szerelemmel, és vággyal teli csókba hívtam, amit viszonzott is. Az szakított minket félbe, hogy kopogást hallottunk.
...
Benyitott.
...
-Ti..... mit..? - akadt el a managerem hangja.
-Mi csak.. uh.. - kezdtem, de félbeszakított.
-Nem fontos magyarázkodni. Figyeljetek.. amég titokban tudjátok tartani a sajtó, a rajongók, és mindenki más előtt, addig nem fogok beleszólni a kapcsolatotokba. Legalábbis ez maradjon titok legalább addig, amég debütáltok, - itt rám nézett - és lesz már egy pár rajongótok, rendben? Onnantól nagyobb sansz van rá, hogy elfogadnak titeket.
-Rendben - feleltük egyszerre Kookieval. Kookie. Hm, ez egész jó becenév. Innentől így fogom hívni.
-Eredetileg azért jöttem, hogy megnézzem hogyan haladtok. Yoora, tudnál énekelni nekem egy dalt, hogy megnézzem hogy megy? - kérdezte.
-Persze, melyiket? - kérdeztem.
-Mindjuk ITZYtől a WANNABEt. Tudod a szövegét? - kérdezte.
-Persze! - feleltem, majd belekezdtem.

Tetszett neki. Azt mondta már nem is kellene gyakorolnom. Mondjuk szerintem ez egy picit merész kijelentés volt, de a légyeg, hogy tetszett neki.

A dormba visszaérve azt tapasztalom, hogy nincs ott senki. Mivel sok mindent nem tudok tenni, bementem a szobámba.

Már egy ideje itt lesem a telefonom kijelzőjét, mire kopogásokat hallok, szóval kinyitottam.
-Kookie! Mi járatban? - kérdeztem.
-Kookie? - kérdezett mosolyogva.
-Mi a baj vele? Szerintem aranyos. Rád illik. - adtam meg a választ.
-Hát jó. A dormunkban nem volt senki, de úgy tűnik itt sincs. - nézett körbe.
-Nem, nincs. Kissé furcsállom, de ez van.
-Ez esetben.. - próbálkozott.
-Felejtsd el! Csinálok valami kaját. - vágtam félbe.

Kimbapot csinálok, mire azt érzem, hogy valaki hátulról átölel, majd belefúrja az arcát a nyakamba.
-Jungkook, mit... - kezdtem, de félbeszakított.
-Maradjunk így egy kicsit. Kérlek. - kérte, ezzel elérve, hogy megborzongjak.
-Rendben.

-Umm.. csajok! Gyertek gyorsan! - szólalt meg hirtelen Minji hangja, de Kookie nem akart elengedni.
-Kookie.. - kezdtem volna, ha a többi lány nem kezd el visítozni. Így már mindegy. - Lányok!! - próbáltam túlkiabálni a hangzavart. Meglepetésemre csendben maradtak. - Mi ketten, - itt magamra és Kookra mutattam - szóval mi együtt vagyunk. - vallottam színt a többiek előtt. A manager csak azt kérte, hogy ne kerüljön be a köztudatba. Ez nem azt jelenti, hogy én a lányoknak, vagy Kook a fiúknak ne mondhatná el.
-Tudtam!! - szólaltak megy egyszerre.
-De hát csak ma jöttünk össze! Hogy tudhatnátok? - értetlenkedtem.
-A kémia Yoora.. a kémia. - okoskodott Hana. Erre nem tudtam mit mondani, csak hallgattam. Kook még mindig a nyakamba fúrva az arcát pihent, mivel nem szólalt meg, gondolom bealudt. Pont mire a gondolatmenetem befejeződött, mormogott valamit, amiktől jólesően megborzongtam.
-Micsoda, Kookie? - kérdeztem tőle, mivel nem hallottam.
-Szeretlek. - ismételte meg, mire elpirultam. Így még konkrétan nem mondta ki.
-É..én is szeretlek.. - feleltem.
-Awwww - szólalt meg az egész csapat, majd észrevettem, hogy már a fiúk is itt vannak. Jimin természetesen Minji mellett állt, fogva a kezét.

-Felelsz vagy mersz, Yoora? - kérdezte Minji.
-Merek. - válaszoltam.
-Ülj be Jungkook ölébe, és maradj ott a játék végéig. - vigyorgott, majd tettem, ahogy mondta. Éreztem minden egyes levegőjét Kooknak a nyakamnak csapódni.
-Minjiii! Felelsz vagy mersz? - kérzedtem sunyin.
-Felelek. - mondta félve.
-Te és Jimin együtt vagytok? - kérdeztem, mire a körben mindenki felkapta a fejét.
-Hát... - kezdte, de Jimin válaszolt helyette.
-Igen. - mondta végül Jimin.
-Tudtam! Láttam ahogy a konyhában fogjátok egymás kezét! - visítoztam örömömben, majd arra eszmélek fel, hogy ugrándozom is, ami Jungkooknak nem igen lehet jó... Húha.. Most szerintem nagy bajban vagyok. Gyorsan lekúsztam róla, majd ő felállt, felhúzott engem, és minden szó nélkül behúzott a szobámba. Becsukta az ajtót, majd eldöntött az ágyon, és elkezdte csókolgatni a nyakam.
-Ju... Jungkook, én még nem.. - kezdtem, majd a nyakam helyett inkább a számra nyomott egy rövid csókot, majd sietve berohant a fürdőbe becsapva az ajtót.

Minji még nincs itt, Kook még nem jött ki, viszont én nagyon fáradt voltam, ezért bealudtam.

Arra kelek, hogy valaki ott szuszog mellettem. Elfordítom a fejem, mire konstatálom, hogy Kookie ölelget. Nem szeretném felkelteni, pláne, hogy tegnap igen kellemetlen helyzetbe hoztam, szóval inkább visszaalszom még egy kicsit.

-Jagiii - hallom Kookie suttogó hangját, mire elpirulok. Még sosem hívott így.
-Mhmmm?
-Jó reggelt Jagiya - mondta, majd nyomott egy puszit a homlokomra.
-Jó reggelt Oppa. - vigyorogtam.
-Oppa..? - kérdezte, mire kicsit elbizonytalanodtam.
-Úristen! Sajnálom.. elfelejtettem, hogy te nem szereted, ha így hívnak.. - hajtottam le a fejem. Hogy lehettem ilyen?
-Nem gond, Jagi. Te bármit mondhatsz. - mosolygott rám, majd maga felé fordított, hogy a szemébe nézzek.
-Biztos, nem gond..? - kérdeztem.
-A barátnőm vagy, neked szabad. - mondta, mire ismételten elpirultam. Hirtelen egy kattanást hallok, ami hasonlít a telefonok fényképezőjére. Oda fordulok féloldalasan, de nincs ott senki.
-Oppa ideje felkelni. - nyomtam egy puszit a szájára.
-Jagiiiiiii - nyöszörgött Kookie - maradjunk még egy kicsit.. - kérte, mire sóhajtottam egyet.
-Rendben.. de csak egy kicsit.

Ahoz képest, hogy egy kicsit, már fél órája csak fekszünk. Próbáltam felkelni, de Kookie megelőzött, majd menyasszony pózban felemelt.
-Kookie, te mit.. - kezdtem volna, ha nem pont akkor jön be Minji.
-Úúú - kezdte, de Kookie kiment velem a nappaliba, és lerakott a kanapéra, majd elkezdtünk nézni egy horror filmet, mivel mindketten imádjuk azokat.

25 nap (Jk ff) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora