Love Alarm 16+

179 13 0
                                    

*most néztem meg a sorozatot és megihletett egy részhez, de igazából itt az applikáció a lényeg*

Earth pov.

Az egész világ Love Alarm lázban ég, amióta megjelent. Napra pontosan 3 évvel ezelőtt. Időbe telt amíg külföldön is elérhetővé vált, de elsöpört mindent és a listák tetejére ugrott. Világszerte több, mint egy milliárd felhasználó használja a mindennapokban. Természetesen rengetegen ellenzik, tüntetések is voltak, de semmi nem tudott az app útjába állni.

Én is letöltöttem és az enyémet ugyan sokan csörgették meg, de tudtommal nekem még senkiét nem sikerült. Ez azért is lehet, mert meleg vagyok és még nem találkoztam olyan férfival, aki elnyerte volna a szívem. Voltak egy éjszakás kalandjaim az évek során, de nem véletlen egy éjszakások. Az applikáció megjelenése előtt volt két barátom, de manapság már, ha nem csörren össze a telefonotok, nem sok esélye van az embernek párt találni.

Ma úgy döntöttem belevetem magam az éjszakába és elmegyek a kedvenc meleg báromba a környéken, hátha sikerül megtalálnom az igazit. Vagy, ha nem, egy újabb élvezetes éjszakában lehet részem legalább. Az estéhez közeledve elkezdtem gondolkozni mit vegyek fel és fél gardróbom kihajigáltam az ágyra, míg a mélyén meg nem találtam az egyik felsőm, ami még soha nem volt rajtam. Ez se véletlen, mert egy elég kirívó darabról van szó. Az egyik kedvenc felső fajtám a crop top és sokat is hordok, de ez nem csak egy sima cafatka volt. Hohó... Ez egy strasszkövekkel díszített, extrább féle volt. Pont egy jó partira tervezve. Ehhez egy magas derekú, szűk farmert választottam, ami kiemelte idomaim; vékony csípőm és kerek fenekem. Szeretek dicsekedni alakommal, mert sokat dolgozok érte.

Mielőtt felvehettem volna őket azonban vettem egy zuhanyt, fogat mostam és hajam is beállítottam. A ruha felvétele után egy extrább sminket is feltettem. Egy feltűnő szemhéjfesték mellé sikerült tökéletes tust is húznom és egy kis szájfényt is tettem ajkaimra. Ma én leszek a parkett ördöge. Legalábbis ez volt az elképzelés.

Este tíz után léptem be a bárba, ahol az alkoholszag csak úgy terjengett a levegőben. A legtöbb férfi természetesen megbámult és ezt a telefonom is jelezte a folyamatos pittyegésével. Viszont mindenkit figyelmen kívül hagyva mentem a pulthoz és rendeltem egy shotot. Majd egyre többet, de elég jól bírom az alkoholt, így nem volt baj. Aztán mikor kezdtem egyre jobban érezni magam, úgy döntöttem ideje bevetni a tánctudásom és megmutatni milyen egy vadmacska tudok lenni, de nem csak a táncban természetesen. Egy páran odajöttek hozzám a táncok során és mindenkinek adtam egy kis ízelítőt a testmozgásomból, amíg nem láttam meg az egyik kanapén egy iszonyat helyes srácot. Úgy tűnt nem valami jártas az ilyen helyekben, mert kényelmetlenül fészkelődött és nézett jobbra-balra zavarában. Ezen én tökéletesen tudok segíteni.

Ahogy megközelítettem meglepődve kapta fel telefonját és egy pillanatra láttam, hogy a Love Alarmja jelzett. Csak nem én szólaltattam meg? Még nem lehetek benne biztos, talán ha csak kettesben lennénk, de itt a klubban az enyém is sok emberre jelez, lehetett bárki. Végül odasétáltam hozzá és leültem mellé még kis távolságot tartva.

-Szia. Láttam egyedül ülsz, még nem is láttalak itt, remélem nem baj, hogy ide jöttem - fordultam felé fél kezemmel a támlára támaszkodva. Rám pillantott, majd végig nézett rajtam és láttam még jobban zavarba jött. Telefonom is megrezdült és szerintem miatta. Ilyen, ha az ember jól néz ki, mit mondjak.

-Semmi baj. Most vagyok először ilyen helyen - mondta.

-Earth vagyok egyébként - mutatkoztam be.

-Santa - jött a rövid válasz.

-Nem látok poharat, szóval meghívlak egy körre, kicsit oldódj fel - mondtam miközben intettem egy pincérnek és rendeltem, kicsit többet is, mint egy pohár. Közben közelebb ültem hozzá, de nem mondott semmit - Hány éves vagy?

SantaEarth OS-ekWhere stories live. Discover now