Earth pov.
18 éves létemre egy sztiptízbárban kell dolgozzak. Vagyis szeretem csinálni csak félek, hogy kiderül a suliban. Ez a munka fizet a legjobban, de emellett pincérkedem is egy étteremben, hogy ne tűnjön fel senkinek a dolog. Miért kell ennyire a pénz? Egész egyszerű. Árva vagyok. Sajnos a szüleim meghaltak 2 éve és a családból senki nem akart magához venni, intézetbe pedig nem akartam menni, ezért vállaltam a magam eltartását (nem tudom ez így lehet e, de most így lesz a storyba).
Azért is jó ez a meló, mert tudok egy minimális összeget félretenni, ha bármi történne vagy a továbbtanuláshoz. Most vagyok tizenegyedikes még van némi időm hál' Istennek. A kissé lányos kinézetem miatt sokan beszólnak a suliba és egy csomó srác megjegyzi, hogy 'Hey kislány, elvinnélek egy körre'. Bunkó parasztok. Lehet, hogy fehér a bőröm és az alkatom sem a legférfiasabb, de attól még fiú vagyok. Bár szeretek lányosan öltözni és sminkelni, sőt a bárban ez elvárás, de akkor is hancúrléc van a lábam között. Szerencsére azt nem tudják, hogy meleg vagyok, oh és igen a bár is egy meleg bár.
Péntek van így ma is oda kell mennem lengetni magam az éhes szemek előtt. Miután betöltöttem a 18-at, vagyis hivatalosan felnőtt lettem már nem csak a tánc volt a feladatom. Felszolgáltam ritkán, így simán le tudtak taperolni, de ez semmi, mert öltáncokat is adtam, bár ezt csak privát rendezvényeken. Nem akarok hazudni, de néha egy-egy fiatalabb vendéggel még simán ágyba is bújtam, de tényleg nagyon ritkán. Ha ötször elfordult lehet sokat mondok. Nem vagyok kurva, hogy mindenki alá befeküdjek, de nekem is vannak szükségleteim.
Suli után lepakoltan a lakásba és este 8-ig eltöltöttem az időt. Sorozatot néztem, pizzát rendeltem vacsi gyanánt és lezuhanyoztam. A munka időm este kilenckor kezdődik, de nyolckor el kell induljak, hogy beérjek és átöltözzek, illetve sminkeljek. Most is így tettem, beérve köszöntem mindenkinek, pár emberrel váltottam néhány szót, de siettem készülni. A ruhám általában egy nagyon szűk, mindent tökéletesen kiemelő bőrnadrág, a felsők változatosabbak, néha valami crop top, egy lenge átlátszó ing vagy valami nagyon szexi darab, a cipőm meg többnyire egy magassarkú. Privát rendezvényekre jöhetnek külön kérések, ezért voltam már szolgálólány ruhába, de olyan extra szexis darabba, volt már rajtam szoknya alatta tangával. Tulajdonképpen mindegy, mert a legtöbbnek vetkőzés a vége. Szintén miután 18 lettem, már táncnál vetkőznöm is kellett és ezzel jár a még több megjegyzés, bekiabálás, ahogy lekerülnek a darabok.
Felvettem egy bőrgatyát, egy átlátszó lenge inggel és magassarkúval, majd leültem a tükör elé és neki álltam sminkelni. A szemhéjamra került egy kis halvány rózsazsín festék és egy tusvonal, a számat pedig egy szájfénnyel kentem ki. Kész is voltam és még volt 10 percem a színpadra lépésig. Telefonomat elővéve görgettem a neten, de szóltak, hogy menjek.
Felkonferáltak én pedig a színpadra léptem. Egyből elkezdtek ujjongani és mindenféle bekiabálás jött, de próbáltam kizárni őket. Elindult egy lassabb zene én pedig kezdhettem tekrgetni magam. Van a színapdon egy rúd is, de nem vagyok jó rúdtáncba, így maximum csak neki dörgölőzök. Elkezdten kigombolni az ingem, lassan lekerült és elhajítottam valahova, a cipőből is kiléptem, s háttal fordulva rázogattam a fenekem a közönség felé, akikből ez még hangosabb ovációt váltott ki és szórták a pénzt felém rendesen. Kigombolkoztam és bedőlve toltam le a nadrágom, s léptem ki belőle. Egy alsóban álltam a zene végére. Meghajoltam majd a ruhákat összeszedve mentem le. A pénzt a kijelölt emberek szedik össze és hozzák le az adott előadónak, szerencsére mindet mi kapjuk.
Ezután még később lesz fellépésem éjfélkor, de addig felszolgálok. Az ing és magassarkú helyett egy crop topot és a bokacsizmám húztam fel, de a nadrágot hagytam. Jó lenne ma összeszedni valakit éjszakára, már kívánom a szexet. Kimentem a pultba és elvettem egy tálcát, a kis füzettel és tollal. Elindult a kanapés helyek felé, mert intettek is. Felvettem az itallistát és siettem vissza kivinni. Út közben néhányan letaperoltak, de már fel se vettem. Más nem intett le, ezért visszaálltam a pultba és ott adogattam ki inkább.
YOU ARE READING
SantaEarth OS-ek
RomanceEarth Katsamonnat Namwirote és Santa Pongsapak Udompoch a Studio Wabi Sabi-nál színészek. Róluk fognak szólni ezek az OS-ek. 👉🏻Néha lehetnek hasonlóságok a valósággal események terén, de teljesen fiktív történet. 👉🏻Továbbá nem mindig színészkén...