Ismerkedés

284 16 0
                                    

Megjegyzés: Nem lett életem írása, de jó olvasást!

Earth pov.

Éppen a stúdióba igyekeztem kocsival, mert késében voltam. Ma jönnek az új színészek és már várom, hogy találkozzak a kis fiatal újoncokkal. Szerencsére nem volt nagy forgalom már fél kilenc felé és parkolót is könnyen találtam. Bementem és köszöntem az előtérben lévő embereknek, majd rohantam is a nagyterembe. Igazából nem valami nagy a hely, de nem sokára új helyre tervezünk költözni szóval ezt a kis időt ki lehet már bírni. Hallottam P'New kiszűrődő hangját szóval tudtam már megkezdték. Halkan kinyitottam az ajtót és beléptem mire minden szempár rám szegeződött.

-Sziasztok. Bocsánat a késésért - hajoltam meg összetett kezekkel.

-Csak ülj le - mondta P'New.

Az újoncok az első sorban ültek, nem voltak sokan, míg a többiek hátrébb foglaltak helyet. Sammy intett, hogy üljek mellé és így is tettem.

-Sokról maradtam le? - kérdeztem.

-Nem, még csak New mondta el a dolgokat. Mondta, hogy megvan az új hely, de még pár hónap mire átmehetünk - suttogta Sammy. New ránk nézett mire abbahagytuk a kis csevejt.

Elmondott még pár alapinformációt, és az elkövetkezendő egy hét közös tevékenységeit, ami pár forgatás lesz. Ezután jött a bemutatkozás rész az első sortól kezdve. Pár lány volt és két fiú, kicsit mind megvoltak szeppenve. Mindenkire figyeltem természetesen, de a legutolsó fiú, nevén hívva Santa, felkeltette a figyelmem, ugyanis kora ellenére idősebbnek és nagyon szexinek nézett ki. Azt hittem körülbelül 22-23 éves lehet, de kiderült csupán 16. Észrevehette, hogy nagyon figyelem, mert rám pillantott és rám mosolygott, amitől elpirultam kissé. Nem kellene zavarba jönnöm egy kisfiútól, de nem tehetek róla, ha egyszer ilyen szexi.

Ezután mi is bemutatkoztunk nekik, s mikor én beszéltem láttam, hogy Santa eléggé méreget. Pedig ma nem is olyan mások szerint talán kihívó ruhába jöttem. Egy sima farmer, oversize pólóval volt rajtam. Gyorsan elhadartam mindent zavaromban és leültem. Miután végigment a sor, játszani kezdtünk, hogy még jobban megismerjük egymást. Kérdezz-felelekkel kezdtünk. Elég alapvető információkat tudtunk meg, például kedvenc szín, étel, születésnap (amit sokan fel is jegyeztek, hiszen ennyit nehéz észben tartani). Így megtudtam azt is, hogy Santa és köztem 4 nap van, és ugyebár 7 év. Tehát jövő hónapban tölti a 17-et. (Október van a könyvben.)

A játék befejeztével kisebb csoportok jöttek létre, akik tovább folytatták az ismerkedést, de valaki telefonozni kezdett. Én úgy döntöttem kimegyek mosdóba, egyúttal a sminkem is megigazítva, dolgom elvégzése után. Senki nem is figyelte, hogy elhagynám a terepet, így csak lazán kisétáltam. A férfi felirattal ellátott helyiségbe belépve senkit nem találtam bent, aminek örültem is, mert nem szeretem, ha más is tartózkodik bent. Fiatalkoromban volt egy esetem egy meleg bárban és azóta félek, bár itt tudom nincs mitől. Nem hallottam, hogy bejött valaki más, miközben épp könnyítettem magamon, csak megfordulásom pillanatában vettem észre az ajtónál álló Santa-t. Próbáltam tudomást sem venni róla és megmostam a kezeim, majd elővettem a magammal hozott kistáskámból a púdert, az ecsettel, majd felvittem arcomra. A tükörből láttam, hogy még mindig az ajtóban áll és már kezdtem frusztrálva érezni magam, mert engem nézett.

-Szeretnél valamit? - fordultam meg. Egy darabig nézett még, majd feleszmélt és közelebb jött hozzám.

-Csak kezet mosni jöttem - tett is szavai szerint.

Úgy tettem, mintha elhinném, de tudtam, hogy más is van a dologban. Olyan furán viselkedik velem, teljesen zavarba hoz és kicsit megijeszt. Gyorsan végeztem a saját dolgommal, indultam volna az ajtó felé, de hirtelen megragadta a csuklóm. Ránéztem, mire mélyen a szemembe nézett és közelebb hajolt az arcomhoz.

-Nagyon aranyos vagy P' - mondta.

-Te-Tessék? - kérdeztem vissza, pedig tisztán értettem mondandóját.

-Azt mondtam aranyos vagy - mosolygott - Úgy teszel, mintha nem tudnád - engedte el csuklóm végül és kiment, otthagyva engem, teljesen összezavarodva.

Oké, én már tényleg nem értem mi a francot akar tőlem ez a kölyök. Ah, teljesen össze vagyok zavarodva. Még csak most találkoztunk, de folyton zavarba hoz a nézésével, és mikor közelebb hajolt a szívem hevesen kezdett verni. Mi a franc van velem?!

Néhány pillanatig még próbáltam magam lenyugtatni, majd visszaindultam a terembe. Úgy döntöttem nem maradok tovább, nincs semmi dolgom már itt, inkább hazafelé veszem az utamat. Belépve a terembe még mindig több kis csoportba voltak a többiek, de már másokkal néhányan. Mégis gondoltam elköszönök tőlük, hiszen illendő.

-Srácok - szóltam kissé halkan, de nagyjából mindenki rám nézett - Megyek haza, ha nem baj. Kicsit fáradt vagyok.

-Rendben. Menj és pihend ki magad! - lépett mellém P'New, vállamra simítva.

-Örülök a találkozásnak az újakkal. Még egyszer üdvözöllek titeket itt! Sziasztok! - hajoltam meg kifelé menet.

-Várj P' - hallottam meg egy hangot. Természetesen ki más lenne, ha nem Santa - Eltudnál vinni kérlek? - nézett boci szemekkel. Nem csak szexi, de aranyos is tud lenni. A halálomat akarja.

-Ömm... Persze, gyere - mondtam kis hezitálás után.

-Sziasztok! - köszönt el ő is és utánam jött.

A parkolóba megkerestük a járművem és bepattanva, bekötöttük magunkat azonnal. Fő a biztonság! Egy kis kínos csend következett, igazából nem is értem miért mondtam igent. Talán idősebbként kötelességemnek érzem, hogy gondoskodjak a fiatalabbakról. De miért pont ő?!

-Hova vigyelek? - kérdeztem végül, hiszen ezt nem mondta korábban.

-A nagy állomáshoz közeli FHS negyedben lakok, de jó, ha kiteszel a nagy állomáson is P'.

-Szeretném tudni, hogy biztonságban hazaérsz szóval írd be a telefonomba a címet - adtam oda a GPS-t megnyitva. Aztán eszembe jutott, hogy a mondat elejét is hangosan kimondtam. A francba, most azt hiszi aggódom érte. Felnéztem rá és láttam, hogy mosolygott.

-Tessék beírtam P'Earth - hívott nevemen most először. Bele is pirultam, olyan édesen mondta.

Elvettem a telefont és felhelyeztem az üvegen lévő tartóba. El is kezdett beszélni én meg elindultam a megadott útvonalon. Az út végig csendben telt, kínos csendben. Egyikünk se tudta mit mondjon, így nem is mondtunk semmit. Nem volt messze a lakhelye, olyan 30 percbe telt eljutni oda.

-Itt vagyunk - mondtam miután leállítottam a motort - Ez az, ugye? - néztem a házra. Egy emeletes, kis tipikus kertes ház, semmi extrával.

-Igen ez. Köszönöm szépen, hogy hazahoztál P'. Mindenképpen meghálálom majd - nézett szemembe.

-Nem kell. Szívesen elhozlak máskor is - csúszott ki ismét számon. Újra be is állt a kínos csönd. Miért nem tudom csak befogni a számat?

-Akkor én megyek - csatolta ki magát - Még egyszer köszönöm. Viszlát P'! - szállt ki. Miután bement és bezárta a kaput még kiintegetett.

Amilyen gyorsan lehetett elhagytam a kapubejárót és elindultam haza. Otthon azonnal bevetettem magam az ágyba és próbáltam nem rá gondolni, de igen nehezen ment. Még csak ma találkoztunk, s máris ekkora benyomást tett rám, akkor mi lesz később?

Ilyen, és ehhez hasonló gondolatok közben sikerült elbóbiskolnom.

SantaEarth OS-ekTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang