Witam serdecznie wszystkie moje pysie w mojej nowej książce! Wywiad to mieszanka romansu, erotyku, mafii, kryminału i wszystkiego, co już widzieliście, ale z pewnością chcecie zobaczyć w nowej, maleficentowej odsłonie. Ostrzegam jednak, że (wbrew deliaktności tego rozdziału) nie jest to książka dla każdego i zawiera w sobie sporo scen brutalności oraz opisów ludzkich wnętrz (dosłownie).
Podkreślam, że relacja przedstawiona w książce nie jest zdrowa, nie chcę, żebyście ją romantyzowali i popierali w jakikolwiek sposób. Ollie to Ollie (Holly i Oliver), ale w granicach rozsądku, jak zwykle x
Wszystkich nowych na moim profilu zapraszam do Our Hell czy Agnes a starym wyjadaczom życzę miłego czytania! x
Twitter: #interviewwatt
Instagram: only_maleficent_
Tuż przed jednym z najbardziej sensacyjnych wywiadów, jakie miała popełnić dla światowej sławy stacji telewizyjnej BBC, Holly Grant miała wrażenie, że nie wychodzi jej absolutnie nic. Stała przed lustrem we własnej łazience i wręcz z niesmakiem spoglądała na swoją twarz.
- Cholera, by to wzięła - warknęła pod nosem.
Doskonale zdawała sobie sprawę z tego, że prawdziwą kobiecą bronią była nutka seksapilu, którą kochała zwodzić swoich rozmówców. Dwudziestego pierwszego maja miała jednak pewność, że wykrzesanie z siebie, choć odrobiny piękna będzie nie lada wyzwaniem. Włosy, które żywo rozczesywała fruwały w powietrzu. Nie chciały współpracować. Podobnie sprawa miała się z makijażem, który jako jedno ze zbawiennych narzędzi kobiet, ubarwiał ich szarobure osobowości i smętne twarze. Czarna kreska odbita powyżej linii rzęs Holly nie zwiastowała jednak poprawy w jej wyglądzie. Jęknęła zmęczona. Biały wacik nasączony płynem micelarnym przyłożyła do kolejnej nieudanej próby stworzenia make - up'u.
- Jak tak dalej pójdzie, będę musiała oddać wywiad Harrisonowi - bąknęła pod nosem.
Młody stażysta, który od niedawna współpracował ze stacją BBC News rozwijał swoją karierę w naprawdę zatrważającym tempie. Świeża krew, jaką wnosił do redakcji była niemałym zagrożeniem dla bardziej doświadczonych dziennikarzy pokroju Holly. Nie mogła dopuścić, by ktokolwiek zgarnął jej sprzed nosa szansę na wywiad z największym gwiazdorem ostatnich lat. Ostatnie miesiące, które spędziła na analizie rynku jasno potwierdziły, że to Oliver Agrest stał się obiektem westchnień wszystkich mieszkanek Wielkiej Brytanii. Rozmowa przeprowadzona ze sławnym modelem akurat w dniu jego trzydziestych urodzin mogła przynieść Holly sukces, w którym pławiłaby się latami. Na kilka godzin przed emisją nie czuła jednak, by miała jakiekolwiek szanse na spektakularną audycję.
- Czego znów marudzisz? - jęknęła Katherine.
Współlokatorka od wieków dzieląca mieszkanie ze swoją najlepszą przyjaciółką stanęła zrezygnowana w progu łazienki. Obcas jej wysokich szpilek stuknął w kafelki. Zaplotła przedramiona pod spiczastymi piersiami i przyjrzała się oceniająco Holly, która naprawdę nie radziła sobie z sytuacją.
- Widzisz, jak wyglądam? - bąknęła Holly, odwracając się w kierunku Kate.
Ciemna smuga pod okiem przyjaciółki wywołała cichy chichot ze strony Katherine. Przysunęła taboret za plecy Holly i usadziła ją na nim.
- Daj mi to - parsknęła. Z dłoni zestresowanej dziennikarki wydobyła stary eyeliner. - Zmaluję coś na twojej twarzy, zanim zrobisz sobie krzywdę - parsknęła rozbawiona.
Holly jęknęła cicho w odpowiedzi na prześmiewczy ton koleżanki. Opuściła bezradnie dłonie. Trzepnęły w czarną, plisowaną spódnicę, którą miała na sobie.
CZYTASZ
Interview - Zostanie Wydane!
RomanceNajlepiej prosperująca dziennikarka BBC News podejmuje się przeprowadzenia wywiadu z człowiekiem, który słynie ze swojej małomówności. Do Oliver'a Agrest'a - światowej sławy supermodela wzdycha cała Wielka Brytania. Rozmowa z nim to dla Holly Grant...