Arabayla bir dağ yolundan geçiyoruz yukseğe çok yükseğe. Arabadan indik ve gizem kaslı kollarıyla bütün malzemeleri aldı. Ben çok şaşırmıştım çünkü çok kaslıydı. Janset ve sayori gizemin etrafında koşuyorlardı. gizem bir örtüyü yere serdi örtü çok varaklı ve kaslıydı. Varakların olduğu yere oturdum varakları seviyordum. Sonra gizem mangal yaktı (ayy canım çekti)
Janset ve sayori arkada top oynuyorlardı. Gizem bir anda elimi tuttu. Harika bir günbatımı vardı. Tam öbüşmelik. yaklaştık çok yakındı sonra sayori kafama top attı sonra gizem bağırarak sayoriyi tuttu ve ağaca vurdu. Sonra mangalları devraldım ayy hiç beceremem inşallah tırnaklarım kırılmaz dedim. Mangallar oldu yedik ve arabaya bindik sayori ve janset uyumuştu. Oanda gizem dikiz aynasından bana baktı ve şunları dedi.-hakkı beni seviyorsun değil mi?
-t tabiki seviyorum gizem.
-hayır o anlamda değil aşk anlamında.
Yanaklarım kırmızı oldu tıpkı bir anime kızı gibi oldum. Ve ağlayarak bağırdım.
-SENİ SEVİYORUUUĞM!!!
Janset sus mk diyip ağzıma vurdu. Gizem kahkaha attı. Eve döndük gizem bb dedi ve gitti. Offf diye bağırıp göz devirdim ve omuzlarımı silktim.
Evet çikolata kaplı gemilerim. Ahahaja çok güzel hikayem lütfen vote ve yorum yapmayı unutmayın öpücüüük byss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAKKI VE MAFYA
ChickLithakkı adında liseli bir gencin gizem adlı bir mafya ile olan aşkının hikayesi.