Teklifini çok merak ediyordum. Ve sonunda kırmızı rujlu dudaklarından o teklif aktı ve kualığma girdi.
-ailemi kandırmak için sevgilim olur musun?
Şok olmuştum ve ne diyeceğimi bilmiyordum.
-olur!
Kabul ettim. Gizem şaşırdı çünkü daha teklifin sonuçlarını bile söylemedi.
-ıııgh daha teklifin sonuçlarını söylemeiştim. Aylık 50.000 tl
Dedi ve bana ayfon12 verdi."OMAYGAT AYFON12 Mİ? YUH OHA İLK DEFA GÖRÜYORUM" dedim içimden.
-teşekkürler ama kabul ederim.
Telefonu aldım ve gizem gitti. Bende uyudum ertesi gün oldu. Okula giderken gizemin arabasının evin önünde olduüunu gördüm.
-ııı gizem burada ne arıyorsun?
"bugün okula gitmeyeceksin"dedi ve kolumdan tutup arabaya fırlattı"heyy gizem olmaz okulum var"dedim.
-okuluna para verdim sorun yok.
Bir mağazaya girdik çok lüks giysiler vardı. Bir takım elbise çıkardı ve"al giy şunu sana aldım fakir fakir aileme gözükemezsin"dedi. Ve kolumdan tutup arabanın camından içeriye fırlattı ve hızla kendi evine götürdü. Evi çok etkileyici ve varaklıydı içeri yürüdük.
Masaya oturduk masanın geneli kızdı. Gizem "seni ailemle tanıtayım dedi ve saymaya başladı.-bu janset ve sayori iremcumun ikiz kızları, bu sueda benim halam bu yunus benim kuzenim (adını yazmaya üşendim kb)
Masaya oturduk ve yemeye başladık sayori ve janset bana bakıyordu ve sordum"bir sorun mu var" sonra sayori ve janset aynı anda konuştu.
-sen miço prens misin?
-sen miço prens misin?O nedir? diye sordum...
Eveeeet çilekli güvertelerim bu bölüm biraz uzun sürdü ama olsun sizi seviyorum yorum ve voteleri eksik etmeyin ayy mucık kiss byy(bu arada kapak için sevgili arkadaşım gülnura tşk)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAKKI VE MAFYA
Chick-Lithakkı adında liseli bir gencin gizem adlı bir mafya ile olan aşkının hikayesi.