1✓

292 7 3
                                    

Pohled Dereka:
Uběhla dlouha doba kdy jsem se vratil zpět. Se Stilesem jsme přátelé ale vztah mezi mnou a ním jsme ukončili v dobrem bydlíme sice spolu kvůli Noahovi  ale netvoříme pár ja si našel přítele se kterým jsem šťastný, Stiles je stale sám věnuje se malimu a pomáhá nam řešit věci ze kterými si nevíme rady.
Teď zrovna pozoruju malého Noaha jak kreslí.
Neco me vyruší z pozorování byla to Lydie.
,,Dereku chtěla jsem se zeptat jak Stiles bere tvého přítele Toma.“
,, Víš Lydie přijde mi že ho nemá rád.“
,,A ty se divíš Dereku Stiles k tobě stale neco cítí ale neda to na sobě znát naučil se to skrývat.“
Vstane a odejde do vedlejší místnosti.
,,Tati to je pro tebe.“ Podava mi obrazek ktery nakreslil.
,,Broucku to je nádherný děkuji.“ Malej se zaraduje a vileze mi na klín.
,,Kde je tatínek.“
,,Broučku nevím říkal něco o tom že musí něco zařídí a neví kdy se vrátí.“ Noah přikývne.
,,A kdy projedeme k dědovi stiska se mi po něm.“
,,Když budes hodný a půjdeš spinkat tak můžeme zítra jed za dědou co ty na to.“
,,Ano ano anooooo.“
Postavil jsem se s nim a odnesl ho do pokojiku a uložil ho.

Sejdu zpět do obýváku kde na me čeká můj přítel Tom. Usměju se a přisednu si k němu. Polibim ho na přivítánou, když v tom se zabouchnou vchodové dveře a do obýváku vejde v potrhaném oblečení Stiles. Všichni na něj šokovaně hledíme.
,,Stilesi proboha co se ti stálo kdo ti to udělal.“ Přijde k němu Lydie a pomůže mu se posadit na křeslo naproti gauči.
,,Ale potkal jsem par známých,“ uchehtne se.
,,Nic to neni jsem v pořádku.“
,,Jaký známý.“Řekne Scott.
,,Dost dobře je znáš Scotte, už sme s němý měli co dočinění.“
Všichni zmlknou a přemýšlí.

Tak jsem zpět s novou kapitolou příběhu doufám že se bude líbit...
Stile....

sterek 2 Love [TW]Kde žijí příběhy. Začni objevovat