6.✓

151 8 2
                                    

Venovano: @sisas21

,,Stilesi měl jsi šanci ale propasl jsi ji." Podívá se na mě ale mlčel.
*******************************

,,Vím Dereku teď jsi šťastný a já bych měl jít svou cestu." Řeknu a vstanu rozejdu se k malému.
,,Stilesi kam jdeš počkej jak si to myslel." Otočil jsem se na Dereka.
,,Co jsem jak myslel Dereku."
,,To jít vlastní cestu. Nechceš mi snad odvést Noaha, to ti nedovolím."
,,Já ti Noaha neodvedu, neodvedu ho od jeho druhého otce."
,,Tak jak si to myslel."
,,Myslel jsem to tak že bych se měl přestat trápit a taky být šťastný." Šeptnu.
A vídám se do domu.

Scott:
Sledoval jsem Dereka se Stilesem, bylo mi Stilese moc líto ale Derek měl pravdu propásl šanci. Vše jsem slyšel.
,,Kam šel." zeptal jsem se.
,,Asi šel do pokoje trucovat."
,,Ja vás slyším." Ozve se z okna Ze Stilesova pokoje.
,,Neznamená že jsem jak vi ale slyším vše i to co nechci, nesnáším tohle prokletí." Vykřikne.
Všichni zalapame po dechu.

Po hodině:

Slyšeli jsme bouchnout vchodové dveře, všichni jsme věděli kdo odešel jako každý den.

Stiles:

Šel jsem lesem jako každý den v tuhle dobu a přemýšlel jsem co jsem udělal špatně, když v tom jsem narazil na známou osobou.
Byl to Derekuv strýc Peter.
,,Co tu zas chceš nedáš mi pokoj ani dnes." Zavrčim na něj.
,,Nevrč na mě mohl bych tě zabit tady na místě ale neudělám to."
,,Tak co po mě chceš."
,,Jde mi o dobro meho synovce, Tom neni ten za koho se vydává."
,,Jak to myslíš."
,,Ma za úkol zabít vás všechny."
,,Cože to si děláš srandu."
Rozběhnu se spet domu. Ale v mém neštěstí mě někdo srazí k zemi. ,,Ty jim nic neřekneš." Zavrci Tom.
,,A kdo mě zastaví."
,,Pokud nechceš aby se něco stalo Noahovi tak budeš mlčet."
,,Mého syna se ani nedotkneš, jinak tě zabiju." Schodim ho ze sebe a vstanu, vydám se do domu a zabouchnu mu dveře před nosem.
Všichni se na mě podívají ale ja ignoruju jejich pohledy.
,,Tatiiiii," přiběhne ke me Noah a skočí mi do náruče.
,,Copak broučku ty ještě nehajaš."
,,Nechci spát chci si hrát." Zasmeju se když si všimnu jak vchází Tom a drží se za nos.
Zavrci na mě ale když si všimne mého vražedného pohledu tak se zklidní.
,, Už toho mám dost vi dva se usmířite nebo někdo z vás dvou odejde." Vykřikne Derek.
Zalapam po dechu.
,,Jediny kdo by měl odejít je Tom." Vidam se do pokoje s malým v náručí.....

Další část je to nic moc doufám ze se bude líbit

Stiles.....

sterek 2 Love [TW]Kde žijí příběhy. Začni objevovat