4.✓

150 7 1
                                    

Budu si muset vibrat ktery odejde z mého života a ktery zůstane jen mam strach abych se nerozhodl zle...

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++-+-+++-+++++-++++++++

Z pohledu Stilese:
 
Hned jak jsem vstoupil do domu jsem se vidal do kuchyně kde sem se rozhodl udělat něco na oběd dnes měl dorazit můj tata  chtěl vidět Noaha  tak jsem souhlasil s tím že udělám oběd.
Tedy chtěl jsem dokud se mi do toho nezačal plect Tom s těma jeho blbima kecama.

,,Už mě lezeš na nervy Tome nech mě v klidu dodělat objed.“ Tom se uchechtl a zavrčel na mě.
Otocil jsem se od plotny a zarazil jsem se.
,,Co si myslíš že děláš Tome mě neviděsiš.“
Přiblížil se ke mně a chnapl me za triko.
,,Myslím že mě podcenujes Stilesi.“
Zavrčí a prohodi mě zavřenýma dveřma až sem skončil kousek od tatova auta ktere stihl zastavit.
,,Proboha Stilesi jsi v pořádku.“ Tata mi pomůže na nohy.

,,Ano jsem tati v pořádku,“ všiml jsem si Toma jak nás sleduje z okna.
Zatnul jsem pěstí.
,,Stilesi klid  vše je v pořádku.“
Přikývnu a vydám se s tatou zpět do domu.

Vratim se k rozdelanemu obědu a tata se připojil k ostatním.
,,Ty Dereku mate rozbité dveře.“ povi šerif.
,,Jak to myslíte.“
,,Tak že mého syna někdo těma dveřma prohodil.“
,,Cože, kdy, “ Řekli na ráz.
,,Asi tak před pěti minutami.“

,,Tome, pojd jsem. “ Vykřikl Derek až sebou všichni cukli.

Z Derekova pohledu:
Když mi Šerif oznámil ze někdo prohodil Stilese dveřma hned jsem věděl která bije
Zavolal jsem k sobě Toma.
,,Co si to do pekla udělal,“
,,Co bych měl udělat, kdyby neprovokoval nic z toho by se nestalo.“ Odpověděl mi v klidu.
U dveří jsem si všiml jak Stiles zuří.
Věděl jsem o co Tomovi jde chtěl ho vytočit až k tomu aby se proměnil.
Scott přešel ke Stilesovi aby ho uklidnil.
,,Klid kámo máš tu syna uklidni se.“
Stiles zaklepal hlavou.
,,Máš pravdu na co se zahazovat s timhle tim.“ Ukáže na Toma.
A odejde zpět do kuchyně  prostřit a naservírovat oběd.

Po obědě:

Po výborném obědě jsme se přesunuli všichni ven tedy skoro všichni. Stiles zustal ve vnitř aby sklidil nadobi.

Stiles:

Když jsem douklízel  chtěl jsem se pridat k ostatním ale něco me zastavilo. Videl jsem že bezeme jsou  uvolněnější a Derek s Tomem šťastní. Věděl jsem že už si vybral. Podival se na mě s omluvou v očích. Nadechl jsem se a vydal se za něma. Posadil jsem se k tátovi ktery sledoval malého jak se nahání se Scottem. V jeho věku je o hodně rychlejší než ostatní.
,,Stilesi synu jsi v pořádku.“ Da mi ruku na rameno.
,,A- Asi ano jen..“
,,Jen co Stilesi,“
,,Nic nic tati.“
,,Stilesi vidím na tobě že se trápiš.“
,,To bude dobrý tati budu v pohodě věř mi.“
Všimnu si jak si k nám přisedne Liam.
Podivam se na něj, on se na mě usměje, úsměv mu oplatim. Třeba to štěstí sedí přímo vedle mě ale taký se můžu mylit a mé štěstí je s někým jiným. Podívám se na Dereka. Ktery si vyměňuje polibky s Tomem. Povzdechnu si. Mel bych jím to přát jsou si souzeni.

Uslyším Noahuv smích, podivam se tím směrem a uvidím Scotta jak se vali  v bahně do kterého musel spadnout. Zasměju se a vydám se mu na pomoc.
,,Co blbneš kámo.“
,,No chtěl jsem si dat baheni lázeň.“ Zasměju se a pomůžu mu vztat. Byl celý od bahna a to Noaha pobavilo ještě víc.

Je tu další část je to takova splacanina ktera me napadla
Děkuju
        
                 Stiles.....

sterek 2 Love [TW]Kde žijí příběhy. Začni objevovat