Dny plynuli tak rychle že jsem se nestačil rozkoukat.
Útoky na naší smecku se kupili. Mi jsme z toho byli unaveni.
Stiles vinil Thea za všechny ty utoky z důvodu když tu nebyl tak tech utoku bylo o hodně méně.
Scott si stál stale za svým ze se Theo změnil ale mi zbili jsme viděli úplný opak, Theo se nas snažil rozdělit.
,,Dereku jsi tu někde.“ slyším Lydiino volání z obýváku, sebehnu dolu.
,,Lydie co se děje co se stalo.“
,,Scott se zbláznil chce abychom s ním šli proti nějakému monstru.“
,,Dobře a dal Lydie vím ze tu nejsi jen proto.“
,,Je to sebevražda všichni zemřou cela smečka.“
,,Lydie věřím ti nebila bys tu kdyby si neměla předtuchu, neboj mi se toho nezúčastníme.“
,,Dereku on v tom má prsty Theo chce Scottovu moc a sílu.“
,,Ale jak mu to vymluvit aby nechodil vždy nam řekne ze jsem paranoidní.“Na konec jsem museli mi zachranovali Scotta Pred Theem. Nejvíce to odnesl Stiles které tam byl dřív než Ja, Liam a Peter.
Scotta jsme našli v bezvědomí ležet pred vchodem tak jsme se ho snažili probrat a to se nam povedlo, pak nam oznámil kde je a že je tam i Stiles. Nevahali jsme ani minutu a běželi tam. Stilesovi se nakonec podařilo Thea zpacifikovat, a pak se sesunul k zemi.Teď leží v posteli vubec se neprobouzi jeho zranění jsou zahojene ale on se neprobouzi.
Všichni chodíme po. Misnosti je tu i Šerif. Scott je z toho na dně.
Všichni jsme ho chapali Stiles byl pro nej jako bratr.I děti poznali ze se neco děje malá stale plakala a melej byl stale s nim v pokoji a něco mu povídal. A ja z toho byl na prášky mel jsem chuť něco rozbít ale držel jsem se abych nevidesil deti to jsem opravdu nechtěl...
Mam pokračovat nebo se ne
Děkuji za hvězdičky a za přečtení jsem moc rád...Psáno pro všechny
Stiles..,
ČTEŠ
sterek 2 Love [TW]
Fanfictionpokračování příběhu sterek da Stiles další šanci Derekovi co udělá smečka když se dozví ze Derekuv stryc je spet ve městě