1. (wprowadzenie)

77 3 2
                                    

Pov. Zoe
Hej jestem Zoe Morgan  mam 16 lat oraz od urodzenia mieszkam w mieście zwanym seabruk...na pierwszy rzut oka idealne miasto z idealnym mieszkańcami ale w brew pozorom wcale tak nie jest z 2 powodów.
Powód pierwszy: Zombie
Powód drugi: Wilkołaki
Tak wiem to brzmi niedorzecznie no bo kto normalny uwierzy że u nas w mieście są potwory...ale to nie są żadne kłamstw u nas naprawdę żyją zombie i wilki...dla osób kture nie zabardzo ogarniają jakim cudem to się stało powiem w skrócie: pewnego razu w starej częśći miasta teraz zwanej zombie Town było coś w stylu wytwórni lemoniady no i pewnego dnia zdażyl się straszny wypadek z nieznanych nikomu powodów w wytwórni doszło do wybuchu przez ktury każdy kto wydychał opary z wybuchu zamieniła się w przerażające zombie...wtedy zdrowi mieszkańcy miasta wybudowali mur A część na kturym żyły zombie nazwali zombie Town niedługo po tym powstały Z-opaski dzięki kturym zombie nie zjadają nam mózgów i potrafią normalnie myśleć jednak mimo to mieszkańcy seabruk przez wiele lat wyrażali ich za potwory dopuki jedną dziewczyna o imieniu addison nie wzięła się do działania...A dziś ludzi i zombie żyją w zgodzie co prawda są jeszcze osoby kture dalej robią wszystko aby pozbyć sie zombie(czytaj:wwredota bucky) ale jest ich coraz mniej teraz ludzi boją się i nienawidzą innych potworów A  mianowicie wilkołaków ostatnio addison w lesie(w kturym znalazła się przez zeda z resztą tak samo jak wiele innych osób) spotkała wilkołaki kolejnego dnia pojawiły się ona u nas w szkole A że zakazany las należy do terenów szkoły to dyrektorka nie miała prawa zabronić im się tu uczyć...no niby to nic złego addi im ufa mówi że nie są wcale źli i tak dalej jednak nikt jej nie wierzy z powodu ich zachowania nie stosują się do zasad szkolnych wchodzą i wychodzą z lekcji kiedy chcą jedna z nich zjadła pracę domową bree A co najważniejsze są straszni...to już wszystko na temat seabruk i jego dziwactwa teraz czas żebyście posłuchał trochę o mnie.
Jak na początku mówiłam jestem Zoe Morgan mam 16lat.
Mam brązowe oczy nie jestem jakoś wielce wysoka jestem podobnego wzrostu co addi tylko troszkę niższa mam czarne włosy jestem w drużynie czirliderek(idk jak to się poprawnie pisze więc sorry~aut)  od dziecka uwielbiam las no to chyba wszystko co powinniście o mnie wiedzieć A teraz zapraszam do mojego życia.

błękitny księżyc Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz