"Hey Chat, elmasları aldım ipi aşağı bırak!"
Bir suçlu olarak yaşamak zordu... Hele de iki hayat yaşayan bir suçlu olarak yaşamak...
"Mari polisler geliyor!"
Buraya uğrayanın biz olduğunu kanıtlarcasına küçük bir oyuncak bıraktım kasadaki evrakların yanına; küçük bir kediyi tutan kız. Sonra onun dediğine kulak verdim ve çevreyi dinledim.
Haklıydı. Kulağıma siren sesleri gelmeye başlamıştı hafif olarak. Ve evet bunu söylemek yerine beni yukarıya çekmeyi akıl edemiyor.
"Seni sokuk, halatı at!"
Polis sirenleri çok yakındaymış gibi geliyor.
"Hadi Marinette, sadece ipi yakala!"
İpe tutundum. Beni yukarı çekerken aşağıdan gelen polislere el salladım. Hadi ama, her yerde aranan 'tatlı' kızın uslu olmasını beklemiyordunuz değil mi?
Hanemize bir zafer daha yazıldı. Şimdi sırada bu taşların satılması gerekiyor. Ne, iş çalmakla bitmiyor.
***
"Şey... Hey Ashley!"
Okula doğru koşarken arkamdan biri seslendi. Döndüğümde o kişinin Adrien olduğunu gördüm. Yani Chat Noir olabilecek kişilerin başında gelen kişi. Aslında ona benzediği kadar benzemiyordu da. Chat hiçbir zaman benim yanımda kızarmaz -inanın bana ona ateşli bir öpücük bahsettiğimde bile pis pis sırıtmıştı sadece- Adrien ise kızarıyor hatta kekeliyor. Benden hoşlandığı çok belli, Chat'in benden hoşlandığını sanmıyorum.
Uzun süre dalmış olmalıyım ki bir el gözlerimin önünde sallanmaya başladı.
"Ashley sen iyi misin?"
Sohbeti devam ettirip okula yetişmem gerekiyordu. Elimle yanıma gelmesi için bir işaret yaptım ve koluna girerek yürümeye başladım sınıfımıza doğru.
"Ah Adrien, bu aralar fırın beni yoruyor."
"Oh ailenin işlettiği mi? Sanırım silen yurt dışına gitmiş bir süreliğine~"
Şu çocuk her cümlesinden sonra kızarmasa olmaz mı? Ya da bakışlarını kaçırmasa? Çok tatlı gözüküyor. Eğer 3 yıldır Chat Noir gibi biriyle ilişki içinde olmasaydım onun sevgilisi olurdum.
Onunla konuşmaya devam ederken sınıfın kapısına geldik. Öğretmen henüz gelmemişti bunu fırsat bilip Adrien'ın yanına oturdum. O çocuk çok hoşuma gidiyor. Eğer bana bir teklifte bulunursa kabul ederim sanırım.
Dün geceyi zengin bir ailenin kasasında geçirdiğim için yorgundum. Eve saat 4 gibi gelmiş ama uyumamıştım. Bunun yerine evi toparlamış ve kostümümdeki dikişleri sağlamlaştırmıştım.
Bir el saçlarımın arasında dolaşmaya başladı. Ona izin verdim ve uykuya daldım.
***
Doğum günümde yeni bir fanfictiona başlama kararı aldım🎉
Medyadaki şarkı hoşuma gidiyor ama sebebini bilmiyorum.
Neyse sonraki bölüm yarın gelir herhâlde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
just catch the rope
Fanfiction"Hadi Marinette! Sadece ipi tut." mlb| marichat | 31.03.21 it's my birthday bitch