Ashley Garip Biri

15 2 29
                                    


01/05/20xx  

 Lise sondaki bilmem kaçıncı günüm. Saymayı bıraktım. Gerçi senin ihtiyacın olan bilgiler bu değil. Sana Marinette ve Ashley ile ilgili gündelik yazılar lazım. Garip değil mi? İnsanlar peruk, lens ve maske ile farklı biri olduğumu fark edemiyor. Gerçi benim de amacım bu. Ayrıca sadece lens ve maske yok, vücut ölçülerimi farklı göstermek için pek çok kıyafet giyiyordum. Mesela kim normal hayatta korse takardı ki? Ya da tam vücut makyajı yapar?

Sevgili Günlük;

 Ben Marinette Dupain-Cheng.

  Eğer masum biri gibi giriş yapmam gerekirse ben Ashley Blake. Sıradan ve yaygın iki ismi maske olarak kullanıyorum 'günlük' hayatta. Sahte kimliğimin bu olduğu da söylenebilir. Tam 15 yıldır bu kimlikle saklanmamsa işin makarası. Aslında... Ashley kimliğini ben seçmemiştim. Zorlandım, kurallara boyun eğmek zorunda bırakıldım. Belki de bu yüzden asi bir kızımdır, sen ne dersin?

  Tanrım şuan sabah 6! Chat Noir evine yeni gitti. Aslında burada olmasının sebebi de birkaç cam kırığının tenimde yaralar açmasıydı. Kendi başıma da hallederdim ama ısrar etti (belki de sadece sapıklık peşindeydi yine). Normalde kaçtıktan sonra ayrılır ve sahte kimliğimizi göstermeden evlerimize giderdik. Sahte hayatlarımızı birbirimize söylemiyorduk. Gerçi arada Adrien'dan bahsediyorum adını vermeden. Kıskanıyor gibi gözüküyor ama yine de ağzını bıçak açmıyor. Sonra o birinden bahsediyor, iyi biri gibi olduğundan. Sahte hayatlarımız hakkında hiçbir boku açmadan birbirimizi kıskandırmaya çalışıyor gibiyiz.

Onun gerçek adını bilmiyorum aslında. Ne zaman söylemek -ya da göstermek- istese ağzını kapatıp uzaklaşıyorum. Ben Chat Noir'den hoşlanıyordum yıllardır. Başka birinden değil.

  Fark ettim de yanımdaki kız benimle arkadaş olmak istiyor. Belki de onu dinlemeliyim. Genelde kulaklığımı takıp 'eski sevgilimi' dinlerim derslerde. Yani takımın 'masa başı' elemanını. Eğlenceli günlerdi ama sadece arkadaş olarak görüyorduk birbirimizi. Ayrıca aramızda kalsın ama onun sahte kimliğini de biliyorum. Hatta insanlar ikimizi sevgili sanıyor! Okulun suskun kızı Ashley ve bir gruptaki yakışıklı gitarist Arthur! Pff, mavi saçlı bir gitarist olarak herkesi tavlayabiliyor.

  Tamam~ çok garip yaşıyorum. Kendime bir program hazırlamalıyım. O zaman başlayalım.

  Önce sana yazacağım günlüğüm. Sonrasında bir kağıda geçiririm. Kesinlikle yerimden kalkmak istemiyorum şuanda.


6:00-Egzersizlerini ve sporunu yap

7:00-Okula gitmek için hazırlan

8:00-Okula git

12:30-öğle yemeğinde uyu

15.50-Evine gel

17:00-Plan yapmak/soygun için Marinette olarak Chat ile buluş

19:00-Ortak alanda ikiniz için yemek yap ve ye

01:00-Sıradan kıyafetlerle dikkat çekmeden evine git

1:30-Derslerine çalış ve ödevlerini tamamla

2:00-Fırını ve ihtiyaçlarını kontrol et

3:00-Kostümler ve giysiler üzerinde çalış

4:00~6:00-Uyu ve dinlen

*Aradaki istisnaları o anki kafana göre yap gelecekteki Marinette. Şuanda seni umursamıyorum.

just catch the ropeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin