🖤💜 Part 6 💜🖤

391 63 4
                                    

💚 ඈ..... අර jungkook නේද බලමු ටිකක් කතා කරලා ☺️☺️

ආ..... Jungkook 😁😁කෝමද ඔයාට. මාව මතකයි නේද ☺️☺️.

🐰 aara නේ... මට මතකයි 😊😊. මොකෝ ඉතින් ඔයා මෙහෙ කරන්නේ.මන් කිව්වේ මොනවද ඔයාලගේ band එකේ විස්තර 😁.

💚 ආ.... ඒක නම් අව්ලක් නෑ. අපි මේ first song එකේ trailer එක realease කරනවා අද 😁.

🐰 ෂා... මරුනේ

( ඔය අතරේ tae යි ජිමිනයි බිත්තියකට මුවා වෙලා මේ ඔක්කොම බලන් ඉන්නවා )

🐯 ඒ බන් අර කුකී ට කෙල්ලෙක් වත් සෙට් වෙලාද අපිට කිව්වේ වත් නෑනේ.

🐥 ඒකනේ බන්.🙄අපි මූට හොඳ බාල්දියක් පෙරලමු 😂😂.ගහගනින් උන් දෙන්නගේ ෆොටෝ එකක් 😂😂😂.

🐯 ඉන්න ඉන්න 🤭🤭. හරි ගහගත්තා 😂😂. අපි දැන් මේක හෙයෝන් ලට පෙන්නමු.  මලා අන්න අරූ දැක්කා ඒක. ඉක්මනට දුවපන් 🤥🤥.

🐰 මොකක් 🙄🙄අරුන් දෙන්නා ෆොටෝ ගැහුවා නේද. දැන් ඉතින් මන් ඉවරයි. මේක namjoon හෙයෝන් ට පෙන්නුවොත් මන් ඉඳලා ඉවරයි 🙄.

💚 ඇයි මොකද උනේ. ඇයි අර දෙන්නා අපිව දැකලා දුවන්නේ 😳.

🐰 මන් හිතන්නේ අපි දෙන්න ඉවරයි වගේ. අර දෙන්නා අපේ ෆොටෝ එකක් ගහගත්තා. එයාලා හිතන්න ඇති ඔයා මගේ gf කියලා.ඊටපස්සේ ඕක හෙයෝන් ලට පෙන්නයි. මන් ඉවරයි. Oh shit 🙄🙄. ඉක්මනට මුන් ව අල්ලගන්න ඕනේ.

💚 මාත් එනවා ඔහොම ඉන්න. මේක එයාගේ හෙයෝන් ලට පෙන්නුවා කියන්නේ. අනිවාරෙන් උන්නි ලාටත් කියයි 🥺🥺. මන් අනිත් පැත්තෙන් යන්න ඕනේ.

•°•°• Meanwhile •°•°•

🐱 මොකද බන් අර tae යි ජිමිනයි ගාල කඩා ගත්තු හරක් වගේ 😏😏🤨.

🐏 ඒක තමයි මාත් බැලුවේ. අර කුකියා නේද ඒ දෙන්නගේ පස්සෙන් පන්නන්නේ. මන් හිතන්නේ හොඳ ඕපයක් හොයා ගෙන වගේ tae.😂😂😂.

🐨 ඒ පාර අර කෙල්ලගේ ඇඟේ tae හැප්පුනා නේද . ඒයි අර... අර... කෙල්ල පඩිපෙලෙන් වැටෙන්න යන්නේ.

🐰Aara..........

💚 😲😲😲😲 

jungkook එක පාරටම පැනලා aara ව අල්ලගත්තත් jungkook එක්කම aara ව පහලට පඩිපෙළ දිගේ රෝල් වෙලා ගිහින් aara ගේ ඔලුව බිම වැදුනා. Jungkook එයාගේ අතින් aara ගේ ඔලුව අල්ලන් හිටියත්, jungkook ගේ අතෙත් ලේ තිබ්බා. ඒ aara ගේ ඔලුවෙන් එන ලේ. Aara ට මේ වෙලාවේ සිහිය තිබ්බේ නෑ. හැමෝම ගොඩක් බය වෙලා එයාලා වටේ වට වෙලා හිටියේ. මේ අතරේ aara ව හොයාගෙන යන sonmin වට වෙලා ඉන්න කට්ටියව දැක්කා.

IDOL Luv afair🥰🥰 ( Sinhala ) [ Completed ]Where stories live. Discover now