Capitolul 2

2.2K 169 8
                                    

Cum e finalul anului școlar și e vacanță, Caden și Sky, copiii lui Jason și Debrah, s-au întors acasă de la facultate. Mătușă Debrah le organizează gemenilor o petrecere pentru ziua de naștere. De când unchiul Jason și mătușa Debrah au candidat amândoi pentru diferite funcții în guvern, pentru a încerca să aducă o îmbunătățire în lume și să ajute oamenii, au avut mereu parte de cercuri selecte iar viața lor e puțin diferită de a noastră. Atât Sky cât și Caden au avut nevoie de pază personală cât timp au fost la școală, iar casa lor e bine păzită până și acum. Mătușă Debrah a organizat o petrecere stiliată, cu aperitive și a angajat un dj celebru. Merg să le spun la mulți ani gemenilor, Sky e îmbrăcată cu o rochie roșie superbă care îi scoate în evidență ochii albaștri, iar Caden pare puțin mai bine făcut decât ultima dată când l-am văzut. Privirea aceea a sa dură care m-a făcut mereu să fiu mai depărtat de el decât de Holder sau Lucien, a început să se mai înmoaie, dar cu toții știm că asta se datorează micuței șatene care e agățată de brațul său și pe care Caden o privește de parcă ar fi gata să se arunce în fața unui glonț pentru ea. Și probabil că ar face-o, dacă ar trebui. Cunosc privirea aceea. E aceeași privire pe care o au tații noștrii când se uită la soțiile lor. E aceeași privire pe care o are unchiul Jason care a sărit printr-un geam de sticlă dintr-o clădire în flăcări, apoi și-a folosit trupul ca să o protejeze pe mătușa Debrah. E iubire. Iubire adevărată.
Ei spun că sunt suflete pereche, eu nu știu cum se simte chestia asta, genul acesta de îndrăgostire. Am avut atât de multe fete care mi-au oferit atenție, practic mi se aruncau pe tavă, și cu toate că flirtez mult cu ele, nu am avut niciodată acei fluturași în stomac, nu am simțit nevoia să mă dau peste cap ca să le impresionez sau să zâmbesc doar când le văd pe ele zâmbind. Aș spune că nu cred în suflete pereche, dar am prea multe exemple in jurul meu ca să nu cred. Cred că există, dar poate că nu pentru mine.
Mă duc să îmi iau ceva de băut de la bar, da, normal ca au și un bar, apoi inspectez încăperea în căutarea unui loc unde să mă așez. Mă gândesc să mă întorc lângă Caden, chiar când mă uit spre intrare și observ o nouă persoană care tocmai a ajuns și se uită în jur căutând pe cineva.
Aproape că mă înec cu băutura când își întoarce capul și îi văd fata. E roșcata, cea de la bar, care era în zona VIP cu câteva zile în urmă. Dar ce caută aici?
Chipul i se destinde puțin în clipa în care Sky se apropie de ea și se sărută ușor pe obraji, formal. Aceasta îi întinde o plasă elegantă de cadou și mă gândesc că trebuie să fie ceva scump înăuntru. Fata asta arată de parcă ar avea o mulțime de bani.
Sky nu o lasă singură și o îndeamnă să se alăture unui grup de fete, toate îmbrăcate elegant și cu șampanii în mână. Roșcata le zâmbește drăguț și face cunoștință cu ele, dar păstrează un fel de distanță de parcă sunt la vreun eveniment regal dintr-un film.
Îmi permit o clipă să o analizez mai bine, de sus până jos...sunt bărbat și eu iar pe deasupra sunt fiul lui Thomas Maxfild, deci chestia asta explică multe. Are niște picioare superbe, lungi și subțiri, care se observă pe sub rochia argintie, lungă și mulată pe care o poartă. Are părul întins și perfect, de parcă fiecare fir  ar fi fost așezat cu perfecție. La gât poartă un colier ce pare făcut din diamante și cercei lungi, eleganți. Nu e foarte machiată, un ruj pal discret și puțin fard de ochi. Totul în contrast cu pielea ei albă ca laptele, o piele perfectă, care până și de aici pare atât de fină. Dintr-o dată îmi doresc să ating pielea aceea...
Vreau să o cunosc.
Îmi iau băutura cu mine și mă apropii de Sky și grupul ei. Îi pun o mână pe talie verișoarei mele și îi zâmbesc:
— Frumoasă petrecere a organizat mama ta!
Sky se prinde că e o șmecherie de a mea, dar îmi face jocul și îmi zâmbește:
— Într-adevăr! Ah, fetelor, acesta e verișorul meu, Jason! Foarte șarmant și...singur!
Sky îmi face cu ochiul iar fetele chicotesc. Două dintre ele deja mă privesc cu interes iar eu le zâmbesc, știu că zâmbetul acesta a topit o mulțime de inimi.
Însă pe mine nu ele mă interesează, ci roșcata. Îmi întorc capul spre ea:
— Jordan!
Îi întind mâna ca să i-o strâng, dar ea face un gest la care nu mă așeptam. Își ridică palma delicată și o așează în a mea, mă privește intens.
— Queen Preston!
Dau din cap și îi fac jocul. Îi ridic mână și o sărut ușor în timp ce continui să o privesc în ochi iar în clipa în care pielea mea o atinge pe a ei simt din nou un șoc electric și aproape că tresar. Încerc să îmi revin repede:
— Încântat de cunoștință!
Ea dă din cap și îmi zâmbește ușor, formal, dar pot vedea răceală din spatele zâmbetului fals. Își retrage mâna iar eu îi simt imediat lipsa de parcă locul ei ar fi acolo, în a mea.
Ce e cu mine?
— Deci, ce spuneți să luăm ceva de mâncare? Mor de foame și mama a plătit o mulțime pentru un bucătar renumit! anunță Sky
Celelalte fete o urmează iar una dintre ele se oprește ca să se uite și ea la mine:
— Vii și tu?
— Imediat, îi zâmbesc iar ea nu mai spune nimic, dă din cap și merge după Sky.
Eu însă mă întorc spre roșcată:
— Deci, Queen, ce spui să mâncăm ceva?
— Nu, mulțumesc!
Surprins de refuz, încerc din nou, folosind și zâmbetul meu pentru care sunt faimos. Hailey spune că acest zâmbet poate face inima oricărei femei să sară o bătaie.
— Ești sigură? Am auzit că bucătarul a venit tocmai din Japonia! Trebuie să fie ceva impresionant pe bufet.
Queen mă refuza din nou, pe un ton calm și perfect:
— Sunt bine, multumesc.
Înclin din cap, puțin dezamăgit de nereușita mea. Plec de lângă ea, iar Queen rămâne singură, dar nu mă uit înapoi pentru că deja am orgoliul rănit. Nu sunt obișnuit să fiu refuzat de o fată. Și mai mult de atât, nu sunt obișnuit să îmi pese dacă o fată nu mă vrea.

  Pe parcursul întregii petreceri o caut pe Queen din priviri. Nu contează cu cine povestesc sau ce fac, mereu o caut cu privirea. O zăresc de câteva ori, ea nu se uită niciodată la mine. În majoritatea timpului are în mână un pahar de șampanie și am o bănuială că e același de la începutul petrecerii.
  La miezul nopții se servește tortul, apoi mătușa Debrah împreună cu părinții noștrii pleacă. O să aibă o noapte în oraș, iar noi, cei tineri avem întreaga casă la dispoziție și o ditamai petrecerea. Imediat ce părinții pleacă, muzica se schimbă și toată lumea începe să danseze. Sky aduce băuturi noi, unele tari de data asta iar atmosfera se schimbă.
    Mă uit după Queen care nu pare să fie în largul ei acum. Se pare că muzica normală și dansurile tinerilor din jurul ei nu sunt pe gustul său. Mă hotărăsc că e momentul să intervin. Mă apropii de ea:
— Buna din nou!
  Își rotește ochii verzi spre mine și nu pare încântată să mă vadă, cu toate acestea, are același zâmbet politicos pe care l-a afișat pe chip întreaga seară:
— Bună!
— Deci, te distrezi?
— Desigur.
— Minți.
Pare surprinsă de răspunsul meu, nu se aștepta să o contrazic:
— Te-am văzut cum privești în jur, de parcă ai fi înconjurată de maimuțe, îi explic eu.
— Poftim? întreabă vizibil indignată
  Dintr-un motiv pe care nu pot să mi-l explic îmi place să o văd așa, cu garda jos, surprinsă:
— Plus de asta, am o abilitate foarte bună de a-mi da seama când oamenii mint.
— Aham...ei bine și eu am o abilitate de a evita oamenii care se bagă în seamă cu mine din senin, apoi mă contrazic și mă acuză că mint. Așa că te rog să mă scuzi!
  Îmi zâmbește larg cu cea mai prefăcută față posibilă, ridică dintr-o sprânceană apoi se întoarce pe călcâie în pantofii ei cu toc înalt și se îndepărtează de mine. Răspunsul ei mi-a plăcut. Mi-a plăcut și faptul că cu toate că pare făcută din gheață, are o parte jucăușă. Îmi trec o mână prin păr și scutur din cap zâmbind.
  Cu siguranță vreau să o mai întâlnesc pe fata asta...dar data viitoare eu o am să fac regulile jocului iar ea o să îl joace așa cum vreau eu.
  

Acum și pentru totdeauna#Maxfild Junior Vol II Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum