Iubesc vacanța de vară. Timpul liber și toate posibilitățile pe care acesta ți le oferă. Afară e cald, aproape caniculă, așa că dupa ce îmi beau shake-ul, mă duc în atelier. Atelierul e practic garajul casei pe care tata m-a ajutat să îl amenajez ca să pot să mă bucur de cea mai mare pasiune a mea, mașinile.
Încă de când am fost mic am iubit mașinile. Bunicul Jeff, a lucrat într-un atelier iar tata mă ducea pe la el, a început să îmi explice diferite lucruri despre mașini și spre surprinderea sa, rețineam tot ceea ce îmi spunea. Astfel am început să petrec tot mai mult timp cu bunicul, eu mă delectam învățând lucruri noi și hrănindu-mi pasiunea pentru mașini, iar el se bucura că nu e singur. În familia noastră, băieții au preferat mereu sportul, dar eu am fost cu mașinile, doar o persoană mai are aceeași pasiune ca și mine când vine vorba de mașini, Sky. Cu toate că toată lumea se așteaptă ca ea să fie o domnișoară elegantă datorită poziției sale sociale, Sky e foarte băiețoasă și nu îi pasă de nici un fel de stereotip...dar adevărul e că a moștenit-o pe mama ei.
În atelier mă așteaptă cea mai nouă achiziție a mea, un Mustang GT. Am lucrat pe brânci aproape un an împreună cu tata ca să strâng banii necesari să cumpăr această mașină. Uneori nu îmi permit să schimb toate piesele, dar Sky intervine mereu cu mici favoruri pe care îi spun că o să i-le plătesc înapoi dar ea nici nu vrea să audă.
Îmi conectez telefonul la boxă și mă apuc de lucru. Se face foarte cald și mă gândesc că ar trebui să vorbesc cu tata să punem un aer condiționat aici. Hotărăsc să fac o pauză așa că merg până în bucătărie să îmi iau ceva rece de băut. Îmi deschid telefonul și vizionez câteva din poveștile prietenilor de pe Snap. Dau skip pentru o vreme până când observ ceva în povestea lui Sky care mă face să mă întorc înapoi și să mă uit mai atent. E un video scurt, facut în curtea ei, e cu ea stând la plajă lângă piscină împreună cu câteva prietene. Preț de o secundă, observ o șuviță de păr roșcat și știu că e Queen. Dintr-o dată am un dor nebun să fac o baie în piscină, așa că rânjind merg să îmi iau lucrurile iar apoi plec spre casa lui Sky.***
Trebuie să trec de securitatea de la poartă ca să pot intra în curte. Traversez apoi casa până la ușile glisante de sticlă care dau spre curtea din spate.
— Hei!
Toate fetele își întorc capul spre mine. Sky sare imediat de pe șezlong și vine spre mine ca să mă îmbrățișeze:
— Jordan! Ce faci aici?
Ridic din umeri cu un aer degajat, știu că ochelarii de soare îmi dau un aer relaxat și spun:
— E o zi foarte frumoasă așa că am spus că nu strică să mă bronzez puțin! Sper că nu vă întrerup dupa amiaza petrecută între fete!
Sky flutură din mână, ea oricum a preferat mereu să petreacă timp cu băieții, sunt mai apropiați de caracterul ei.
— Vrei ceva de baut?
— Ah, mă descurc. Voi doriți ceva, doamnelor?
Cele două prietene ale lui Sky chicotesc și cer câte o cola dietetică, Queen nu spune nimic așa că insist:
— Queen, tu vrei ceva?
Abia atunci își întoarce capul în direcția mea, de parcă doar acum îmi remarcă pentru prima dată prezența. Stă întinsă pe șezlong, pielea îi e albă ca laptele și strălucește de la crema de soare. Pe cap are o pălărie de soare care îi oferă un aer de persoană înstărită. Pe buze îi apare un zâmbet politicos:
— Nu, multumesc!
Dau din cap și intru în casă. Îmi iau o limonadă și le duc fetelor cola. Îmi așez prosopul pe unul dintre șezloangele libere. Apuc de tivul tricoului și am grijă să îmi încordez mușchii în toate locurile potrivite atunci când îl dau jos. Le observ pe prietenele lui Sky cum îmi studiază trupul. Nu sunt genul care să meargă la sală în fiecare zi sau să se omoare cu exercițiile fizice, însă încerc totuși să mă păstrez în formă. Nicio fată nu s-a plâns până acum niciodată. De fapt, toate au fost destul de dornice să îmi spună cât de mult le place trupul meu. Mă așez și las soarele să mă încălzească:
— Nu vrei niște cremă de soare? O să te arzi, îmi spune una dintre fete.
Scutur din cap:
— Nah, prefer să trăiesc natural. O să am un bronz frumos.
— Sau o să faci cancer de piele, intervine Queen.
E prima dată când mi se adresează ea prima, chiar dacă e o face cu superioritate. Îi zâmbesc:
— Nu o să fac cancer pentru că am stat puțin în soare.
— Dar o să faci dacă stai mereu la soare fără cremă.
— Ei bine, și dacă aș vrea să folosesc nu aș mai avea de unde pentru că ai luat-o tu deja pe toată.
— Eu am grijă de tenul meu. E important ca o domnișoară să se îngrijească, îmi spune ea cu un aer de superior.
— Ah, vezi, eu nu sunt o domnișoară. De asta nu mă deranjează să nu am o piele atât de perfectă.
— Fetelor, nu știu de voi dar mie mi-ar prinde bine o gustare!
Sky se ridică și prietenele ei la fel, însă Queen nu se mișcă:
— Vrei ceva? o intreaba Sky
— Nu, sunt bine!
Fetele o urmează în casă.
— Deci să înțeleg că nici nu bei nici nu mănânci? Vrei să îți păstrezi silueta?
— E foarte neplitiocos să întrebi așa ceva!
Pare de-a dreptul ofensată ceea ce mă distrează, pe lângă modul în care vorbește, de parcă am trăi acum 200 de ani iar ea e vreo prințesă iar eu un simplu slujitor.
— Sau poate ești vampir cu pielea aceea albă, fără mâncare și fără apă...bănuiesc că nici nu dormi.
— Dorm foarte bine, mulțumesc frumos!
— Poate am putea să dormim împreună o dată!
Îmi dau ochelarii puțin mai jos pe nas și îi fac cu ochiul. Buzele i se întredeschid și nu știe ce să îmi răspundă.
— Probabil că mi-ai murdări patul cu vocabularul tău vulgar!
— Ah, m-ai degrabă aș face niște lucruri murdare cu tine!
Sare de pe șezlong ca arsă și arată cu degetul spre mine:
— Ah! Nu poți să îmi vorbești așa, nu se cuvine!
Râd:
— Ce? Nu ești obișnuită să ți se vorbească așa, Queen?
Mă ridic de pe șezlong și mă apropii de ea. Sunt atât de aproape încât pot să îi simt loțiunea cu miros de cocos:
— mie mi se pare că îți place. Altfel de ce te-ai înroșit?
— E de la caldură! Dar...de ce îți dau eu ție explicații! Ești un nemernic oricum!
— Sunt un...ce? încep să râd. Queen, domnișoarele au voie să foloseasca un asftfel de limbaj murdar?
— Murdară e gura ta spurcată! îmi răspunde ofensată
Mă aplec spre ea și îi șoptesc:
— O să te fac să vorbești foarte murdar când o sa îți arăt ce poate face gura asta spurcată!
Ridic din sprâncene ca să fiu sigur că înțelege la ce mă refer. Buzele i se întredeschid într-un mic o, de surprindere că cineva își permite să îi vorbească așa. Însă mă ia și ea pe mine prin surprindere în clipa în care apucă o cola dietetică de lângă unul dintre scaune și mi-o aruncă direct în față.
— Oohooo!
Nu mă enervez, în schimb îmi mușc buza:
— Cred că e vremea să te răcorește, soarele probabil că ți-a ajuns la cap până și prin pălăria aia!
Nici măcar nu apucă să protesteze în clipa în care o ridic în brațe și din doi pași sar în piscină. Scoate un țipăt ascuțit înainte să ne scufundăm în apă și strânge din ochi. Eu îi țin deschiși și văd cum bulele de aer trec pe lângă noi. Îi văd părul roșcat răsfirat în toate părțile și pentru o clipă timpul pare că se oprește pe loc.
Apoi amândoi dăm din brațe și din picioare ca să ne ridicăm la suprafață:
— Ce naiba e în neregulă cu tine? țipă la mine
Părul îi e ud și lipit de cap, apa i se scurge pe bărbie și arată atât de furioasă că îmi e teamă că o să mă omoare. Cu toate acestea încă e cea mai frumoasă fată pe care am văzut-o în viața mea.
— Aveai nevoie să te răcorește!
— Ce ai tu nevoie e un control la cap pentru că ești nebun!
Începe să înoate spre scară iar eu mă bucur de priveliștea frumoasă pe care mi-o oferă costumul ei de baie. Sky și celelalte fete se întorc din casă. Toate rămân șocante în fața imaginii din fața lor. Celelalte doua par îngrijorate și îmi aruncă priviri ciudate în timp ce Queen le spune ceva, dar Sky râde. Se vede că e din familia mea.
Queen îmi mai aruncă o privire încruntată, învelită în prosop, înainte să intre în casă ca să se usuce și probabil să plece acasă, înapoi în palatul ei de sticlă.
CITEȘTI
Acum și pentru totdeauna#Maxfild Junior Vol II
RomanceJordan Maxfild e un adevărat cuceritor, cu un aer șarmant și un zâmbet care le face pe fete să se topească după el, Jordan e un adevărat exemplar masculin al familiei Maxfild. Cu toată atenția pe care o primește din partea fetelor, Jordan nu a fost...