2.Don Lanetinin Devamı

12 1 0
                                    

Ertesi gün uyanmıştım. Dün gece olan olaylar beni çok endişelendirmiş ve büyük ihtimalle travmatize etmişti. Kalkıp üstümü değiştirdim ve anneme günaydın bile demeden okula gittim.

Deniz ve Gizem her zamanki gibi sınıfta oturuyorlardı. Onlar hep yanyana oturur ben de arkalarında tek otururdum. Birbirimizi çok seven üç arkadaştık. Yanlarına gittim ve dün geceki olayları anlattım. Onlar da çok şaşırmış göründüler. 

"Ne kadar da garip!" dedi Gizem şaşkın bir sesle, "Kuzeninin de donla başı belaya girmemiş miydi?" diye sordu.

"Evet" dedim. Kuzenime geçen ay olan don katliamının iftirası atılmıştı. Şu anda hapisteydi.

Öğretmen içeri girdi ve hepimiz yerimize oturduk. 

"Evet çocuklar bu gün lanetleri öğreneceğiz."

"Ama annem lanetler gerçek değil dedi."  dedi Alex. Alex okulun başından beri hoşlandığım çocuktu. Geçen yıl Birleşik Krallık'tan buraya taşınmışlardı.

"Annen biraz salak sanırım."  dedi öğretmen. Sonra beyaz tahtaya bir şeyler yazmaya başladı. "Lanetlerin 3 çeşidi vardır çocuklar; Birey Lanetler, Obje Lanetleri ve Sülale Lanetleri. Bazen Obje Lanetleri diğer lanetlerle karışabilir. Buna Löbicinane denir."   Öğretmen lanetleri biraz daha açıkladı ve o zaman anlamıştım. Ailemizde bir Löbicinane vardı. Biz don ile lanetlenmiştik.

Hemen sınıftan çıktım. Öğretmen arkamdan bağırıyor, beni disipiline vereceğini söylüyordu ama umurumda değildi. Hemen eve gitmem lazımdı, hayır, ninemin evine gitmeliydim.

The Secret of DonsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin