7. İrlanda Part 2

3 0 0
                                    


Gözlerimi açtığımda Alex'i ağlarken gördüm, ne olduğunu anlamadığım için etrafa baktım. Koşarak odama çıktım. Alex peşimden koştu. Odamıza geldiğimizde bende ağlıyordum. Kapıyı Alex'in yüzüne kilitledim ve kapı açılmasın diye önüne donlarımı koydum.

Alex kapıya vuruyordu ve ağlayarak "Melis aç şu kapıyı!" diyordu.Sonunda beni ikna etti ve kapıyı ona açtım. İçeriye geldiğinde hâlen yüzünde yara izi vardı. "Yemekte sen de aynı şeyleri gördün  değil mi?"dedi Alex "Sen ne gördün?" dedim. "Donlar... İp uçları... Öyle bir şeyler.".

Sessiz kaldım. Bunca zaman Alex'te mi benim gibiydi? Farketmediğime inanamıyordum...

"Bu yüzden mi İrlanda'ya gelmek istedin? Löbicinaneyi yok etmek için mi?" yine sessiz kaldım. "Melis eğer Löbicinaneyi yok edersen ninemin don güçleri gider!"

"Ninen mi? Ninen bir don büyücüsü mü?" hayır, bu olamazdı. Dünyada sadece iki don büyücüsü vardı. Biri ninem diğeri ise... "Senin ninen aileme Löbicinaneyi yapan kişi!"

"Ne?" dedi Alex. "Bu olamaz... Senin ninen bir don büyücüsüyse, bu demek oluyor ki o benim aileme Löbicinane yaptı."

"Yani ninelerimiz birbirlerine mi Löbicinane yaptı?" dedim.

"Hayır tabi ki. Bu aptalca. Senin ninen benimkine yaptı." dedi Alex.

"Senin ninen de benimkine yaptı." dedim.

"Ninem asla böyle bir şey yapmazdı. O bir sineğe bile zarar veremez." dedi Alex.

"Benim ninem yapar. Seninki de yapar." dedim.

"Yapmaz!" diye bağırdı Alex.

"Yaptı!" diye bağırdım.

"Hayır!" dedi ve yine ağlamaya başladı.

"Of ağlama Alex, ağlayanları çok çekici buluyorum." dedim.  Sonra Alex daha beter ağlamaya başladı. Ben de ona ateşli bir bakış attım. 

"Ben de bana çekici bakışlar atan kişileri çekici buluyorm." dedi Alex. Ona bir ateşli bakış daha attım. "Çok ateşlisin." dedi.

"Sen de öylesin." dedim. Yüzlerimiz yakınlaştı.  Alex tam beni öpecekken birden kapı açıldı, Deniz ve Gizem odaya girdi. Alex hemen beni ittirdi  ve yatağa düştüm.

"Sanırım yalış zamanda geldik, biz çıkalım." dedi ve ikisi de odadan çıktı. Ben de Alex'e bir bakış attım (çekici olmayan bakış).

"Özür dilerim." dedi Alex. "Senden çok hoşlanıyorum ama onlar gelince panik oldum."

"Önemli değil." dedim 

"Başladığımız işi bitirelim mi?" dedi Alex. Sırıttım. Yataktaqn kalkıp karşısına geçecekken beni yatağa geri itip üstüme çıktı (smut). Sonra öpüştük ve yatak kırılıp içinden donlar fışkırdı!


The Secret of DonsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin