0.6

1K 109 36
                                    

"Hey Lalisa noona, neden kaç gündür beni görmezden geliyorsun?" Lalisa iç çekti, derin bir şekilde. "Üzerinde çalıştığım çok ağır bir ödevim var. Özür dilerim."
Hyunjin gülümsedi. "Ne özürü!" Ardından tekrar devam etti konuşmasına. "Yardım edebileceğim bir yer var mı sana?"
Lalisa başını iki yana salladı. "Ödev içinse yok."

"Sonra görüşürüz." cevap bile vermesini beklemeden Hyunjin'in yanından ayrılmıştı Lalisa. Yürürken mırıldandı. "Ama illa yardımcı olmak istiyorsan, basitçe bana 'noona' demeyi bırakabilirsin!"
...

Kafeteryaya girmenin ardından kahve almak için standa vardı Hyunjin. Kahvesi dolarken etrafa göz gezdirdi. Cam kenarındaki 3. masada oturuyordu Lalisa. Ancak farklı bir durum vardı. Lalisa, masaya başını yaslamıştı. Kahvesi dolduğu gibi bardağı eline alıp üçüncü masaya ilerledi Hyunjin.

Not mamtarı ile dizüstü ekranının üstüne yapıştırılmış kağıdı gördü. Ardından Lalisa'ya baktı. Uyuyakalmıştı. Akşam olmak üzere olduğundan güneş vuruyordu her tarafa. Ancak Lalisa'nın gözlerini örtmek bile aklına gelmemişti Hyunjin'in. Dizüstüne sabit olan nota göz attı, ardından Word dosyasındaki yazılara göz gezdirdi. Notların bir kısmı olduğu gibi yazılmıştı, zaten başka da yazı yoktu.

İç çekerek işe koyuldu Hyunjin. Notlardakini birebir yazmaya başlamıştı bile.

Tabii içinde tarif edilemez bir mutlulukta vardı. Aşık olmadığı için üzdüğü Lalisa'yı bu şekilde mutlu edebilecekti. Karşılarına oturan çiftten erkeğin, eliyle güneşi kapattığını gördü Hyunjin. Üstelik kız uyanık olduğu halde bunu yapmıştı. Örnek aldı bu durumu. Masanın üzerindeki dikili kitabı açıp dik bir şekilde koydu, ancak kitap dengeyi sağlayamayarak masanın üzerine düştü.

Sonuç olarak Lalisa uyandı.

Gözleri kısık şekilde biraz etrafa bakındıktan sonra Hyunjin'i gördü. "Ne yapıyorsun?"
Hyunjin gülümsedi. "Notları dosyaya yazıyorum, sana yardım ediyorum."
Lalisa uyku sersemi, bir sarhoş gibi güldü. "Sağ ol. Çok iyisin."
Hyunjin gülümsedi. "Rica ederim, ne demek. Hadi uyumaya devam et sen. Daha notlarım bitmesine çok var, Lalisa."

Noona ⚢ hyunjin + lalisa ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin