Somi sarıldığı yastığı bir kenara bırakıp dudaklarını büzerek konuştu. "Hadi bir şeyler yapalım, canım sıkıldı."
Lalisa omuzlarını kaldırdı. "Ne yapacağız ki? Yerim'in evi çok sıkıcı!"
Yerim gözlerini kıstı. "Gelmeseydin, sanki zorla getirdik!"Jennie gülümsedi. "Evin sıkıcı olduğu doğru ama biz birbirimizi sıkmamalıyız. Yani, birlikte de bir şeyler konuşup vakit geçirebiliriz."
Lalisa başını Jennie'nin omzuna koydu. "Ben konuşursam ağlarım ama."
Yerim "Aa!" dedi kınarcasına. Ardından kaşlarını çattı. "Gidip dolaptan içecek ve birkaç abur cubur getiriyorum, oturun yere hepimiz dertleşeceğiz bugün!"Lalisa bağırdı. "Senin derdin mi var manyak!"
Yerim dalga geçer gibi güldü. "Sen de haklısın!"
Somi iç çekti. "Donghyuck ile aramız bozuk bu aralar. Size aramızda geçenleri anlatacağım, haklı kim söyleyin tamam mı?" Lalisa kafa salladı, Jennie de aynı şekilde. Ardından Jennie konuştu. "Ben de geçen gün Jiwon'u telefonda konuşurken yakaladım. Yüzük, sürpriz gibi kelimeler kullandı. Sanırım evlilik teklifi geliyor kızlar!"Lalisa kafa salladı. "Sonunda! 5 sene oldu siz sevgili olalı, evlenin artık!"
Jennie gözlerini kısarak Somi'ye döndü. "Bir dost böyle mi tepki verir Tanrı şakına!" Lafları ardından Lalisa'nın kafasına vurdu Jennie. "Güzel tepki verir insan!"
Yerim içeri girdi sonunda. "Dalaşmayı bırakın da oturun hadi!"Her biri yavaşça yere oturdu. Somi kucağına aldığı yastığına sarılıyordu. "Hangi üniversiteyi seçeceğimi mi düşüneyim, hangimiz haklı onu mu düşüneyim, mezuniyet balosuna ne giysem onu mu düşüneyim!"
Lalisa güldü. "Keşke dertlerim böyle olsa anasını satayım!"
...*hyunjin*
Hey
Efendim?
Okulun karşısındaki kafeteryaya gelir misin?
Hani şu ödevini yaptığımız kafeteryaHyunjin
Neden bana ismimle ya da herhangi bir lakapla değil de "hey" diye sesleniyorsun?Özür dilerim
Gelir misin peki?Gelirim tabii
De
Ne yapacağız?Birlikte oturur kahve falan içeriz
Hem bak ben ısmarlıyorum bu seferŞanslı günümdeyim demek
İyi bari öyle olsun
Şimdi Yerim'deyimHadi ya
Kim var başka?Neden?
Hani kız arkadaşlarınlaysan rahatsız etmeyeyim diyecektim
Sadece kız arkadaşlarımlayım
Ama sıkılıyordum da zaten
Geliyorum bekleTamamdır
Teşekkür ederim geldiğin için ✔✔Asıl ben teşekkür ederim|
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Noona ⚢ hyunjin + lalisa ✔
FanficLalisa'ya sevdiği oğlan 'noona' demişti. 2021 | duestrade© 「@monoita」 ↪Wattpad'de ki ilk HyunLisa kitabıdır.