0.3

1.1K 108 11
                                    

Yerim tek dikiş ardından bacaklarını yere uzatarak arkasındaki koltuğa yaslandı. "Bugün onunla göz göze geldik." Lalisa güldü sakince. İkisi de sarhoş olmuştu çoktan. "Bu pozitif bir etki yaratır. Bir de beni düşün, kendimden yaşça küçük bir oğlana aşık oldum, çocuk beni reddetmeden ben kendimi reddettim. Onun yerine."

Yerim omuz silkti. "Lalisa, erkeklerin çoğu zaten kendindem büyük kadınlarla evleniyor bu ülkede. Bu anormal bir durum değil."
Lalisa omuz silkti. "Ama ya Hyunjin bu durumu saçma buluyorsa?"

Yerim esnedi. "Sanmıyorum. Neden saçma bulsun?"

Lalisa omuz silkti. "Her neyse, bence başkasına aşık. Çok çabuk reddetti." Yerim omuz silkti. "Arkadaşsınız çünkü. Bak kendini ona daha çok belli et. Zaten senin onu seviyor olman onun aklını karıştırıyordur."
Lalisa güldü dudağının kenarıyla. "Bir de sen yapsana bana dediklerini. Yapsaydın çoktan çıkmaya başlamıştınız Changkyun ile."

Yerim'in gözleri dolmaya başlamıştı bile. "O popüler ve yakışıklı. Etrafındaki kızlardan beni farketmemesi çok normal."
Lalisa göz devirdi. "Ne kadar güzel olduğunun farkında değil misin!"

Yerim güldü. "Lisa, gerçekçi ol. Onun etrafındaki kızlar çok güzel."

Lalisa omuz silkti. "Yerim, seni farketmesi için sana yardım etmemi ister misin?"
Yerim gözlerini kapatıp bir süre başını koltuğa yasladı. Gözlerini açmadan, başını kaldırmadan -kısaca pozisyonunu hiç oynatmadan- konuştu. "Gerçekten beni farketmesi için her şeyimi verebilirim."

Lalisa omuz silkti. "Tamam o zaman. Ben sana yardım edeceğim."

Yerim başını iki yana salladı. "Hayır, zaten sen de üzgünsün. Benim derdimi yüklenme."
Lalisa gülümsedi. "Ben, Hyunjin'in verdiği hüzne, hoşlandığımı anladığım günden beri alışığım. Seninkini yüklenirsem kçtü etkilenmem Yerim. Sana yardım edeceğim."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Noona ⚢ hyunjin + lalisa ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin