Rose
Tahtın gerçek sahibi
16 yaşında
tatlı , sevimli , sarışın , mavi gözlü , prenses kılıklı normal bir kız .
Okula giderken okulda prensesin tahta çıkışı konuşuluyor .
Rose umursamadan yanlarından geçti ama bir baktı ki arkadaşları da aynı şeyi konuşuyor .
Kimmiş bu prenses derken kendisi de şu prensese epey bir merak sarmıştı . Tabi gerçek taht varisi o olsaydı !!!
Hawk
17 yaşında
Prens
sevimli , yakışıklı , mavi saçlı , lacivert gözlü , hafif egolu ama egosu tavan yapmış tiplerden değil .
En yakın arkadaşı Travis .
Okuması gerektiği için okula gidiyor .
Okulda soylular kısmında okuyor .
Büyükannesi onu 18 yaşında evlendirip tahta geçirmeye kararlı .
LingLing
16 yaşında
Prenses değil . (Şimdilik)
Rose'nin en yakın arkadaşı .
Balolara ve danslara hep bir merakı vardır . prenses olmak isterdi ama mümkünatı bile yok . Taa büyük büyük büyük büyük nenesine bile baktığı halde hiçbir soylu bağlantısı bulamadı .
Travis
17 yaşında
Prens
Hawk'ın en yakın arkadaşı
Hawkla aynı sınıfta okuyor .
Şanssız , tatlı , yakışıklı bir çocuk .
Prens olmaya hala alışamamıştır .
Sorumluluk sahibi olma işte bu kişi için geçerli olmayan bir kavramdır .
Dağınık ve pasaklı desek yeridir .
Ambrosia
17 yaşında
prenses olduğunu sanıyor oysaki değil .
Yıllar önce taht büyükannesi tarafından alınmış ve şuan o tahtın prensesliğini yapıyor .
Okulda soylu kısımda okuyor . Her zaman prenses olmayanlarla karşılaştığında onlara tiksintiyle bakıyor .
Egolu , kendini bir şey sanan , havalı , şirin görünen ama hiç şirin olmayan ve gerçeklerden bin habersiz bir kızdır .
Hawk'ı yakışıklı bulur ve asla peşinden ayrılmaz .
...
...
Bölüm ne zaman gelir inanın bilmiyorum .
...
...
Konu : Eda
Başlangıç Tarihi : 6 Mayıs
TÜM HİKAYELERİMİZ BİTİNCE BUNA BAŞLAMAYI DÜŞÜNÜYORUZ . (2 - 3 Ay sonra falan yani :) ) Ama asla ne zaman başlayacağız bilemeyiz . Belki yarın belki yarından da yakın :D
İnstagram : Regall_academy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Royality - Noble Relatıons
FanfictionKraliyet soyundan gelen kız. Adı Rose. Kraliyet soyundan geldiğini bilmiyor. Ve şuan krallığı bir kız yönetmek için hazırlanıyor. O kişi de... Rose soylu bir prenses olduğunu öğrendiğinde tahtını ele geçirmeye çalışacak. Bakalım aşk mı olacak nefret...