...
Rose sessiz kalınca Büyükanne Cinderella hemen olaya girdi .
Cinderella : Güzel torunum !
Rose : Ne oldu , bir şey mi oldu büyükanne ?
Cinderella : Geçmişte olanlar için üzgünüm ama geçmişi terk edip geleceğe bakmak gerekir . Lütfen beni kırma ! :(
Rose : Benden ne istiyorsun büyükanne ?
Cinderella : Senden ...
...
Cinderella : Senden bu öğrendiğin şeyleri iyice bir düşünüp beni kırmamanı istiyorum . Yani prenses ve hatta kraliçe olarak krallığını geri almanı istiyorum .
Rose büyükannesinin bu sözüne çok şaşırmıştı . Şaşkınca ona bakarken büyükannesi isteğini bir kez daha dile getirerek en ince ayrıntıya kadar açtı .
Cinderella : Senden sadece bunu istiyorum krallığın prensesi ve reşit olduğunda da kraliçesi olmanı . Krallığını geri almanı ve tahta geçmeden prensesi durdurup kendini açıklamanı istiyorum . Krallığın için bunu yapar mısın ? Krallığımız o şımarık prensesle asla anlaşamaz ve o şımarık prenses hiçbir şekilde bizim krallığımıza bakamaz . Prenses becerileri o kızda yok !
Rose : A-ama büyükanne !? ...
Cinderella : Bir şey söylemeden önce bunu iyice düşünmeni istiyorum . Her kız prenses olmak için hayaller kurar . Sen ise prenses doğdun . Bunu herkesten çok sen hak ediyorsun . Lütfen biraz düşün sen gerçek bir prensessin soylu olmayı hak ediyorsun ve şunu bil ki asla ama asla kararlarına karışmayacağım . Ne krallığa bakamama konusunu açacağım ne de evlenmen gerektiğini söyleyeceğim .
Rose : Büyükanne ...
Cinderella : Kararın nedir Rose ?
Rose : Ben ben ... Bilemiyorum büyükanne . Düşünmem lazım bana izin ver .
Cinderella : Maalesef karar vermen için 1 hafta ve tahtı geri kazanman için sadece 1.5 - 2 haftan var :(
Rose : Pekala kararım ... ??
Cinderella : Annende benim en önemli yardımcımın numarası var kararını ona bildirmelisin . O her konuda sana da yardım edecek merak etme sen nasıl istersen öyle olacak . Emrine hazır bir asker yani !
Rose : Pekala büyükanne ben bu konuyu düşüneceğim .
Cinderella : Sana geldiğin için çok teşekkür ediyorum .
Rose : Büyükanne ?
Cinderella : Efendim güzel torunum .
Rose : Niye annemi ikinci defa evlendirmeyi düşündün ?
Cinderella : Şu ana kadar hiçbir kadının tek başına bir krallığı yönetebileceğini düşünmemiştim çünkü :(
Rose . Şimdi ne değişti peki ?
Cinderella : Yokluğunuz her şeyi düşünmemi sağladı . Ve en sonunda anladım . Nasıl büyük bir yanlış yaptığımı .
...
Rose büyükannesine destek verircesine sarıldı ve daha sonra odanın kapısını açıp el sallayarak odadan çıktı . Doğruca merdivenleri inip annesinin yanına gitti . Annesi etrafta dolanıyor kızı ile annesinin neler konuştuğunu merak ettiğini açıkça gösteriyor idi . Rose'yi görünce hızla ona doğru gitti ve neler konuştuklarını sordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Royality - Noble Relatıons
FanfictionKraliyet soyundan gelen kız. Adı Rose. Kraliyet soyundan geldiğini bilmiyor. Ve şuan krallığı bir kız yönetmek için hazırlanıyor. O kişi de... Rose soylu bir prenses olduğunu öğrendiğinde tahtını ele geçirmeye çalışacak. Bakalım aşk mı olacak nefret...