6

66 8 8
                                    

Jin hiçbir şey anlamamıştı. Şu an Jennie, yaptıkları webtoonun içinde miydi?

Jisoo'yu sandalyeden kaldırmanın her yolunu denedi ama başaramadı. Sanki Jisoo oraya yapıştırılmış gibiydi.
-"Bunun için şimdiden özür dilerimm."diyerek eline aldığı masa lambasını arkadaşının kafasına geçirdi. Jisoo bayılmanın etkisiyle kafası ön tarafa düştü.

Hareketsiz duran Jisoo'yu kucağına alarak başka bir odaya götürdü ve oraya kilitledi. Zamanı azdı, acele etmeliydi. Ama ne yapacağını bilmiyordu.

Lisa başında feci bir ağrıyla uyandı. Kendine gelmesi bile tam 10 dakika sürdü. Hiçbir şeyden haberi yoktu. Tuvalete doğru gidiyordu ki bir şey oldu ve yatağının solunda duran komidinin üstündeki kağıdı okumaya başladı.

Jin, Jennie'nin notunun arkasına Lisa'nın neler yapması gerektiğini Jennie'nin ağzından yazmıştı. Bu sayede Lisa hızlıca Jennie'nin yanına ulaşır onu kurtarırdı, Jin böyle düşünüyordu.

Lisa notu okumasıyla şaşırmış ve dün geceyi hatırlamaya çalışmıştı. Notun arkasını okuduğundaysa önündeki yazıyla uyuşmuyordu. Bambaşka bir el yazısıyla yazılmıştı.

'Lisa yapman gereken tek şey polise gidip adresi vermek.'

Evet, Jin'in dahiyane planı buydu. Lisa hızlıca kıyafetleri giydi ve dedektif bürosundaki arkadaşı Felix'in yanına doğru yola çıktı.

Dedektif bürosuna vardığında hemen Felix'in odasına gitti. Kapıyı tıklattı ve:
"-Felix!!! Çabuk bütün herkesi topla Jennie ve Chaeyoung'u kurtarmamız lazım. Hadii."tek solukta söylediği şeylerle Felix anlamamış olacak ki ayağa kalkarak Lisa'nın yanına gelip ellerini onun omuzlarına koydu:
-"Sakin ol. Neler olduğunu baştan tane tane anlat."dedi.

Lisa kısaca neler olduğunu anlattı. Nottan Felix'e bahsetmedi çünkü notun arkasında bambaşka bir işin olduğunu biliyordu, içine doğuyordu.

Felix ve ikisi odadan çıkmışlardı, Felix; Hyunjin'e planları açıklıyordu:
-"Biz şimdi Lisa ile gidiyoruz. Siz de peşimizden gelirsiniz tamam mı." Hyunjin kafasını sallamış ve diğer dedektiflere hazırlanmalarını haber vermeye gitmişti.

Lisa ve Felix katilin olduğu eve sonunda gelmişlerdi. Lisa arabadan sinirle inmiş ve hemen kapının önüne gelmişti. Felix koşar ama sessiz adımlarla Lisa'nın yanına gelmiş ağzını ses çıkarmaması için kapatmış ve evin dışarısına geri çekmişti:

-"Salak mısın? Öylece evin kapısını çalarak girmeyi mi düşünüyordun!."dedi, fısıldayarak.

Lisa:

-"Hayııır. Onu da nereden çıkardın. Ben arkadaki kırılmış camdan girmeyi planlıyordum."

Felix anladığını belli etmek için başını salladı ve elleriyle sağ tarafı gösterdi. Lisa baktığında Hyunjin ve birkaç kişi daha ellerinde silahla hazır da bekliyorlardı. Lisa gülümsedi ve başparmağını kaldırdı.

-"Ben kapıyı çalacağım, kapıyı açmak için geldiğinde dikkati dağılmış olur ve dediğin camdan girersin."

-"Bana diyene bakar mısınız."dedi.

Felix çoktan kapının önüne gelmiş ve zile basmıştı. Lisa da hızlıca saklanmış olanları izliyordu. Kapının açılması beklediklerinden uzun sürdü ama sonunda adım sesleri yaklaşıyordu ve sonunda kapı açıldı. Üstünde siyah gömlek ve altındaki şortla katil, Felix'in karşısındaydı.

Felix yüzüne bir sahte gülümseme koyduktan sonra:

-"Merhaba, ben sizin bahçenizde duran şu yazıyı merak ettim de. Ev taşımacılığı yapıyormuşsunuz."

Ev taşımacılığı yazısını Jin eklemişti. Onlara biraz bile yardımının dokunmasını istiyordu.

Katil kafasını kapıdan dışarı çıkararak yazıya baktı. Daha önce orada bir yazı olmadığını biliyordu ama karşısındaki salak buraya kadar gelmiş onun yeni avı olabilir diye düşündü.
"-Evet yapıyorum."dedi.
Felix:
-"O zaman içeri geçebilir miyim? Eşimle yeni bir eve taşınıcaz da."

Katil, içeri geçmesi için kenara çekildi. Etrafı koloçan ettikten sonra kapıyı kapattı. Lisa bu konuşmalar sırasında çoktan içeriye girmişti bile. Mutfağın yanında duran, büyük bir ihtimalle katilin yatak odasında, saklanıyordu.

Felix etrafı incelemiş ve Lisa'nın bahsettiği kızları saklayacağı bir yer var mı diye bakıyordu.

"-Bir bardak su alabilir miyim?"dedi, Felix.

Katil olumlu anlamda kafasını sallamış ve bardağa suyu doldurmak için mutfağa doğru ilerlemişlerdi. Felix bodruma inen bir kapıyı görünce şüphelendi ve katil suyu doldururken kafasına silahı dayadı.

"Ellerini kaldır ve yavaşça ordan uzaklaş." Katil yüzündeki gülümsemeyle dediklerini yaptı. Lisa fırsattan istifade ederek mutfaktaki bodrum kapısının önüne geldi.

Katil:

-"Böyle yapacağını biliyordum."dedi.

Felix:

-"Afferin sana."diyerek kafasına dayadığı silahla onu yere ittirdi. Düşmenin fırsatıyla katil, Felix'in silahına doğru tekme atmış ve silah yere düşmüştü. Silaha ikisi de aynı anda hamle yapmıştı ve kurşun sesi her yeri doldurmuştu.

Lisa bodrumun merdivenlerinden inerken duyduğu kurşun sesiyle olduğu yerde dona kalmıştı.

Two World-JenLisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin