5

74 7 14
                                    

-"Bana bir ad bile vermedin. Üstüne üslük birde kendi yüzünü çizdin."tekerlekli sandalyeden dönerek söylüyordu her şeyi. Jisoo ise dona kalmıştı. Kendi yaptığı webtoon karakteri onunla konuşuyordu.

Tekerlekli sandalyeden kalkarak ellerini havaya uzattı ve elleriyle yakaladığı kızı kendine doğru çekti:
-"Bu yüz sadece bir kişide olmalı, anladın mı!"diyerek Jisoo'nun yüzünü yok etti.

Jisoo yüzünü kaybetmekle kalmadı, bilincini de kaybetti. Katil ne derse onu yapacaktı artık:
-"Kendi çizim tabletinin aynısını yanıma istiyorum." Jisoo hızlıca çizdi. Masanın üstünde oluşan çizim tabletine bakıp gülümseyen katil birçok şey daha çizdirdikten sonra bodrumun kilidini açarak aşağıya, Jennie ve Chaeyoung'un hapis olduğu yere, indi.

Katilin her şeyin farkında olması çok şaşırtıcıydı. Her şey Jisoo'nun Jennie'yi kurtarmak için evden uzaklaştırması ile gelişti.
-"Ben buraya neden geldim?"işte bu soru Jisoo'nun varlığını öğrenmesini sağladı. Şimdiyse kızı kölesi gibi kullanmayı düşünüyordu.

Bodruma indiğinde önce kanlar içinde hareketsiz yatan Chaeyoung'un yanına gitti, nabzını kontrol etti:
-"Hep böyle baygın mı yatıcaksın. Sıkıcı."diyerek uzaklaştı. Ayağıyla Jennie'yi dürttü ve uyanmasını bekledi.

Jennie yavaşca ve acıyla gözlerini açtı ama ışığa alışamadığı için hemen kapattı.
-"Günaydın uykucu."yüzündeki pis gülümseme Jennie'nin midesini bulandırıyordu.
-"Şimdi ağzını açacağım ama boş yere bağırmaya çalışma, kimse sizi kurtarmaya gelmez."dedi ve ağzındaki bezi çözdü.

-"Pislik! Bana ne yapacaksın!"
Katil:
-"Hiçbir şey, sadece eğlenceli şeyler. Anlarsın ya."dedi ve biraz ileride duran levyeyi aldı, Jennie'nin hemen yanına fırlattı:
-"Bununla yerde yatan kızı öldürürsen seni serbest bırakırım." Dediği şey ile şok olan Jennie o şokun etkisiyle kustu.
-"Gerçekten ayaklarıma mı kustun! Mahvettin ayakkabılarımı, ezik." Jennie:
-"Sana iyi bile, adi şerefsiz." Umarım Lisa onları kurtarmaya gelirdi diye düşündü. Hem devam edecek yazısı neden çıkmıyordu, kim bilir arkadaşları ne kadar endişelenmiştir diye düşünüyordu ama dünyada Jennie'siz geçen süre 5 dakikaydı.

Katil ayakkabılarını çıkardı ve Jennie'nin suratına fırlattı daha sonra da yerde duran levyeyle kızın bacaklarını kıracak kadar vurdu:
-"Artık kırıldılar. Buradan asla kaçamayacaksın, Kim Jennie!" Jennie acıya daha fazla dayanamadı ve bayıldı.

Jin webtoonun yayınlanan yeni bölümünü görünce çok şaşırmıştı. Böyle şeyler çizdiklerini hiç hatırlamıyordu. Saat gecenin ikisinde çıkan bu gizemli bölümü anlamak için önce Jisoo'yu aradı ama telefonda o robot kadın vardı. Jin arabasının anahtarını aldı ve Jisoo'nun yanına gitti.

  Jisoo'nun odasını önünde bekliyordu. Neden bu kadar gerilmişti ki. Belki de katil ve Jisoo aynı yüze sahip olduğu için bu Jin'i etkilemişti. Kapıyı açtı ve içeriye girer girmez:
-"Jisoo bu yeni bölümü tek başına mı yaptın?"
-"J-jisoo?!?!" Çığlık atarak kendini dışarıya attı ve arabasına bindi. Arabayı çalıştırmak istiyordu ama gerçekten Jisoo'yu o şekilde bırakmalı mıydı diye düşündü.

Hızlıca eve geri girdi. Jisoo'nun odasına geldiğinde korkudan nefesini bile tutuyordu.
-"Omg noldu sana."bir yandan ağlıyor bir yandan da yavaşça Jisoo'ya yaklaşıyordu. Sonunda yanına geldiğinde yüzü olmayan arkadaşının önünde elini salladı ama hiçbir tepki alamadı. Jisoo sadece çizim tabletinden bir şeyler çiziyordu.

Jin masanın etrafına baktığında kağıt parçası dikkatini çekti. Üzerinde ise Jisoo'nun el yazısı vardı. Üzerinde yazan şeyleri okumaya başladı:

'Yardım et, Jennie'nin başı belada. Her şey benim yüzümden oldu, onu kurtarmak istedim ancak başaramadım. O benden daha akıllı çıktı, katil her şeyin farkında. Eğer Jennie'yi kurtarmazsak her şey için çok geç olacak. Tek yapman gereken beni bu çizim tabletinden uzak tutmak.'

        

Two World-JenLisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin