hoofdstuk 2

1.1K 36 1
                                    

Ik kom aan op het bureau en gooi de portier dicht. Goedemorgen Fenna. Verschrikt kijk ik achter me. Goedemorgen Menno. Samen lopen we naar binnen. Fenna, Menno jullie zijn laat. Ja, sorry Carla. De kruising bij het stadskantoor was opgebroken. Naja, jullie zijn er in ieder geval, kom.
Er is vanmorgen een lijk gevonden aan de rand van het industrieterrein. Het gaat om de 21 jarige Emma de Jong. Evert, Fenna jullie gaan daar de PD, Lieselotte is daar al. Bram en Menno jullie gaan naar de ouders. Ik zucht en sta op, een half uur met die zak in de auto.

We zitten al tien minuten zwijgend in de auto, geen van ons twee heeft de behoeft om er over te beginnen. Euh, Evert misschien een beetje een rare vraag, maar ligt mijn badge toevallig bij jouw. Uh, ik heb geen idee. Ik zie aan Evert dat hij ongemakkelijk word. Ik zucht, Zou je willen kijken. Moet dat, dat ding ligt vast niet bij mij, je bent dat ding gewoon kwijt. Evert toe nou. Hoezo zou dat ding bij mij liggen. Nou ik heb dat ding het laatst op bureau gezien, voordat we, naja je weet wel. We zijn er. Ik zucht, Evert kom op nou, als dat ding weg is heb ik een mega probleem met Carla. Evert stapt uit en gooit de deur dicht. Ik rol met m’n ogen en stap uit.

moordvrouw, alles komt goedWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu