hoofdstuk 4

1K 33 3
                                    

2 weken later

We zijn ondertussen al weer 2 weken verder, en hebben nog steeds geen idee. Goedemorgen mensen, we zijn nu al weer twee weken verder en we hebben nog helemaal geen idee. We hebben 3 meiden allemaal rond de 20, blond, en alle drie verkracht, gemarteld en vermoord. Hoogstwaarschijnlijk dezelfde moordenaar. Vanmorgen is er weer een jonge vrouw gevonden, Fenna en Lieselotte jullie gaan naar de pd. Fenna, Evert komt naar de pd, die is wat later.

Samen lopen we naar de auto, lies? Wil jij rijden, voel me niet zo goed. Euh.. zo best willen, maar heb geen rijbewijs weet je nog. Owja, was je die niet verplicht te halen op de politieacademie? Vast wel, maar heb geen politieacademie gedaan, maar forensisch specialist. Oke, ik rij wel. Lijkt me verstandig. Ik geeft haar een vriendschappelijke duw en stap de auto in.

Terwijl ik sta te wacht op Evert, begint Lieselotte met de sectie van het lichaam. ik zucht hoelang kan het duren tot dat iemand er is. ik pak m’n telefoon maar dan komt Evert er al aan. Zo meneer, lekker uitgeslapen? Ja, lach maar  ik moet van m’n kinderen horen dat ze verhuizen naar Brabant. En als dat nog niet erg genoeg is, is dat ook nog eens binnen twee maanden. Sorry, dat wist ik niet. NEE, natuurlijk wist je dit niet, ik weet het zelf ook nog geen uur. Evert, ik. Nee, laat maar. Hij loopt richting het lijk.

moordvrouw, alles komt goedWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu