DarkerGlodya-san bu bölüm senin için-nya umarım beğenirsin -nya yorumlariçin çok teşekkürler-nya çok mutlu oldum ve ilham geldi-nya
yui'den
ah anlayamıyorum kalbim niye bu kadar çok sızlıyor .. sanki ..sanki kalbim ve ruhum tamamen karanlığa batarak yok oluyormuş gibi hissediuorum ayato ve kaname bunu fark etmişe benziyor ...
bu günlerde çok fazla S-seviye avlamaya gidiyorum bu tuhaf ama beni rahatlatıyor . Yatağımdan yavaşça kalktım ve balkona çıktım kaç gündür dedliler gibi yağan yağmur hayla durmamıştı ...durmıycak ta yui .... ha ? bu ses te nerden geldi...burdayım yui ... " burdamı ? nerde seni göremiyorum.. kimsin ?" .... nee yui sence beyaz kırmızı olabilir mi? ...... "hayır hayır beyz kırmızı değil siyah olabilir ".........yui peki siyah kırmızı olabilirmi ? ..... "siyah ! kırmızı mı!? neden ki ? niye böyle sorular soruyorsun ki ?"... yui....yui ... farkında değilmisin siyah ve beyaz ikiside yalan tek bir gerçek var o da kırmızı ... sen ... o sensin yui... sen kırmızısın ..."b-ben kırmızımıyım ? sen kimsin ? "...istiyorsun ... seviyorsun değilmi ... kırmızıyı ...arzuluyorsun...değil mi?" "ben ..ben ....ben arzuluyor muyum ? " "yui, uyanmaya ,ne dersin gözlerini sonsuza kadar kapamadan ,önce son bir kez uyanmaya ne dersin ?" "ben .... ben zaten uyanık değilmiyim bu bir rüyamı ? " "yui ,,, hayır ,, bu gerçek ,,, sen artık ,,,gerçek kimliğini bilmelisin ,,,, ve intikamını almalısın ,,,, " "ne ? ne intikamından bahsediyorsun ! ben kimim ? peki ya sen ? " "yui... ben...ben senim gerçek sen ,,, kırmızı olan sen,, mühürlenen sen ,,, acı çeken , gülümseyen,aşık olan ,üzülen ve seven senim , ben senim sen ise ,,,, İLK ATASIN !!!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLACK BLOOD
VampirosMerhaba ben Yui ben bir iblis avcısıyım ve kurulun 1 numaralı avcısı bir gün bana bir görev verildi özel görev ben bunu S-Sınıfı iblisleri avlıyıcağımı sandım ama nerden bilebilirdimki 6 Vampirle aynı evde kalıcağımı ve hepsinin erkek olacağını bund...