5

38 7 24
                                    


 Събудих се и първото нещо, което видях беше, че главата ми е на рамото на Sunoo, а неговата върху моята. Опитах се да не се мърдам, за да не събудя, но не ми се получи и той се разсъни.


 Sunoo: Явно сме заспали.


  Сънен, той изглеждаше още по-сладък, ако това беше възможно.


 Sunoo: Защо ме гледаш така?


 Min-hi: Не може ли?


 Тогава той направи нещото, което най-малко очаквах. Започна да се приближава до мен. Не исках да ме целуне и затова се отдръпнах.


 Min-hi: Съжалявам...


 Sunoo: За кое?


 Min-hi: Ами...


 Sunoo: Аз просто исках да си взема телефона, а той е зад теб. Ти какво си помисли?


 Min-hi: Ъъъ нищо.


 Sunoo: Е добре. А какво ти се прави сега?


  Min-hi: Мислех да си тръгвам, стана късно.


  Погледнах часа на телефона си и установих, че вече беше към 23:30 и явно трудно щях да се прибера в нас.


 Sunoo: Наистина е късно. Искаш ли да останеш тук?


  Min-hi: Не мога. Трябва да се прибера.


  Sunoo: Айде де, моля тее. Ще е много забавно. Можем да правим каквото си поискаме - да гледаме драми, да ядем, или просто да се наспим.


  Min-hi: Идеята ми харесва, но няма как да стане днес.


  Sunoo: И защо да не може? Айде дее. Моля тее. Заради мееен.


  Min-hi: Ама аз правя всичко заради теб. Няма как да стане днес. Може би някой друг път.


 Sunoo: Дори сега си нямаш основателна причина да си тръгнеш, затова оставаш.


 Момчето ме задърпа към кухнята, взе всяко сладко нещо, което видя, след което ме повлачи до телевизора и пусна първата драма, която му излезе.


 Sunoo: Сега искам да си признаеш, че ще е забавно.


 Min-hi: Ще е, но понякога наистина имам чувството, че не ме слушаш въобще.


 Sunoo: Ти трябва да слушаш мен! По-голям съм от теб.


  Min-hi: Няма значение...


  Sunoo: Естествено че има. Тихо, че почна драмата...
                       

Because...Where stories live. Discover now