×3.rész×

735 52 3
                                    

-Á, látom kaptál egyenruhát.

-Hai... megérkezett ma reggel..

Satoru mosolyogva nézte meg húgát, aki egy cipzáros felsőt, egy szoknyát, és egy combzoknit viselt, a kissé magasított sarkú bokacsizmával, és a fiúhoz hasonló szemkötése fel volt tolva a hajába, mint valami hajpánt. Gojo szemei megakadtak a lehúzott cipzáron majd össze húzta a szemeit.

-Nem.. Nem nem nem nem nem!-húzta fel a cipzárt a húga melleitől a nyakáig.-Ne merd lehúzni! Nem szabad!

-Hm? Miért?

-Mert vannak fiúk is az iskolában.

-Hm... de ha melegem van..?

-Nem! Isten őrizz!

-De-

-Kisasszony! Ne merd..

-Jó, jó......-kuncogott a lány.

-Baka!

-Ano.. a papírokat is reggel kaptam meg. Hivatalosan is beiratkoztam.

-Csodás.

-Hé ti! Lassan nekiállok a boncolásnak. Onnan akartok nézni?

A lány pislogott párat ahogy drága boncalanyuk felült a boncasztalon. Mindenki meglepődött.

-Hű, ádámkosztümben vagyok!

A lány nemes egyszerűséggel elvörösödött, meglepettségében vagy zavarában azt már ő sem tudta, majd pár pillanatnyi sokk után eltakarta az arcát. Gojo megkönnyebbülten kuncogott egy sort.

-Ijichi, hallgass!

-Kiábrándító.

-Kicsit zavarban vagyok.... de ki maga?

-Yuji! Isten hozott.-majd Gojo is realizálta, hogy húga is ott van, ezért elhúzott egy paravánt ameddig a fiú öltözik, ekkor az ajtón egy másik lány is belépett.

-Á, Chibi-chan.-ment oda Gojo a tanítványához, aki csak megrázta a fejét majd elmosolyodott.

Ez idő alatt Yuji felkapta a nadrágját is, Lilyth épp bátyja után ment, mikor az megfordult. Majd mosolyogva a lányra nézett.

-Te maradj itt. Hozd Itadorit oda. Addig mi elintézünk pár dolgot.

-Rendben...?

-Li-chan..-ment oda mosolyogva Itadori, majd már megszokottan ölelte meg a lányt.-Gomen, hogy olyan pocsékul búcsúzkodom..

-Hm? Semmi baj... azt hiszem.

-Li-chaaan... ugye be bírunk menni egy üzletbe oda felé?

-Hai.

-Arigatouuuuu!-szorongatta meg a lányt Itadori. A kis vörös hajú lány csak nyöszörgött párat, amiért a fiú szinte össze préselte, amin Itadori először megilletődött, majd kissé elmosolyodott ahogy az enyhe pírt látta a lány arcán.

-Yuji!!

-Ha--ekkor egy cipő landolt Itadori arcában. Majd Gojo el is ment a lábbelijéért.

-Ne molesztáld a húgomat kölyök!

A lány megilletődött ahogyan Itadori is. Végül a másik lány megfogta a szemfedős kezét majd elhúzta onnan, aki továbbra is gyerekes duzzogások közepette, motyogva az orra alatt, követte a lányt.

-Gomen??

-Uhm... ne kérj bocsánatot. Túl szorosan öleltelek... csak hát...... olyan pici vagy és olyan mintha egy kis plüsst ölelgetnék..... ember szabásű plüsst..

  Jujutsu Kaisen F.F. Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang