Nefret...

1.1K 63 22
                                    

Selam bebişlerim yeni hikayemize başlıyoruuuzz. Umarım beğenirsiniz hepinize iyi okumalar. 💖🖤

"Eve geldiğimde ailem kavga ediyordu. Babam sürekli ben kız olduğum için anneme bağırıp duruyordu. Ben artık onlara alışmıştım bu yüzden onlara selam vermeden odama geçtim sürekli erkek gibi davranıyordum , kendim olamıyordum. Bu yüzden erkeklerden nefret ediyordum. Saçlarımı yıkamazdım. Tırnaklarımı boyamak , topuklu ayakkabı giymek isterdim ama tam bir erkek gibi davranmalıydım ki hic bir erkek bana aşık olmasın. Odamdayken kulakliğimla şarkı dinliyordum kulaklıkla bile fark edilecek şekilde büyük bir ses geldi sanki bir şey yıkılmış kırılmış gibiydi. Kulaklığın hâlâ kulağımdan çıkartmadan aşağı koştum annem ve babam baktığımda sinirli bir şekilde kapıyı kapatıp dışarı çıkmışlardı ikiside zıt yönlere yürüyordu. Annemin gittiği yönde en iyi arkadaşının yanına gidiyordu onların arasına girmek istemedim babam ise... nereye gittiğini bende bilmiyorum o yönde hiç tanıdığımız birisi yoktu. Arkasından koşmaya başladım ama bunu neden yapıyordum bende bilmiyordum. Ayaklarım kendi hareket ediyordu onu sevmedigim halde neden onun arkasından gidiyorum...
Bir süre sonra ona yetiştim ve kolundan tutup onu durdurmaya çalıştım. Ama beni ittirip "Git başımdan senin gibi kızım olacağına olum olsa daha iyi olurdu. Sen benim kızım değilsin. Seni oldurmedigime dua et salak. Bir daha benim yanıma gelme zaten senden kurtulmak için anneni aldattım. Annen üzülürse hepsi senin suçun haberin olsun. Erkek olmalıydın..." dedi. O gun çok kötü olmuştum hava hafif yağmurlu idi olduğum yerde çöküp ağlamaya başlamıştım. Çok kötüydüm,  ya annem ciddi ciddi benim yüzüme kötü olursa üzülürse babamdan tamam çok sevmesemde ondan o lafları duymak o gün orada ölmeyi diledim. Karşımdan iki çocuk geliyordu , onlara baktığımda ise ikiside önümde dikilip bana guluyordu. Belki benden 3 yaş büyüklerdi. O zamanlar insanları üzmekten korktuğum için onlara bağıramıyordum , sadece sustum ve ağlamaya devam ettim. Erkekler çok kötüydü onlardan nefret ediyordum. O günden sonra gardımı aldım çünkü aşık olmak istemiyordum. Eğer aşık olursam , sanırım kalp krizi geçiririm. Onlar iğrenç...   Ardından yanımızdan geçen bir çocuk belki benimle aynı yaştaydı durup uzun bir süre bana baktı sonra yanima gelip diğerlerine bağırmaya başladı diğerleri gitti. O benim yanıma eğildip "Ağlama rezil görünüyorsun." demişti. O an ona sınır olmuştum bana rezil demişti ama bir yandanda ona minnettardım. Keşke yüzünü hatırlayabilsem ona teşekkür ederdim. Tek hatırladığım sarı saçlı olduğu ve gözlük taktığıydı."

Y/N: İşte boyle , o gunden sonra onu bir daha görmedim...

Yachi: Yoksa ona aşık mi oldun?!...

Y/N: Hayır Yachi saçmalama ben asla aşık olmam. Umarım... Sadece ona teşekkür edeceğim o kadar.

*içinden* belkide ona aşık olmuştum bilmiyordum... ama aşık olmamak için gardımı almıştım bir erkek gibi davranıyordum...*

Yachi: Neyse Y/N ben bu gün okulda 2.menajer oldum biliyor musun voleybolda.

Y/N: Sen ciddi misin?!...

Yachi: Evet. Hem sen voleybol u sevmiyormuydun? Shimizu senpai'ye sorabilirim izlemek için veya gelip pıratiklere katılabilirsin.

Y/N: Oluurr. Memnuniyetle kabul ederim.

Yachi: Ama Y/N oradakilerin hepsi erkek bir tek benle Shimizu senpai kızız. Ve sen çok güzel bir kızsın biliyorsun okulundaki herkes sana asılıyor. Orada 3. Dünya savaşı falan çıkartma da. Bazilarida fazla canayakın yani yanlis anlama.

Y/N: Bir şey olmaz. Umarım. Götür sen beni yinede yarın.

Yachi kafasını tamam anlamında salladı ve filmi izlemeye devam ettiniz...
...
Bebislerim burada bitiriyorum. Biliyorum kaç gündür atamadım telefon bozulduda ondan üzgünüm. Hadi size iyi okumalar. Bb kendinize dikkat edin. I love your💖🖤

Tsukki x Reader / Heart AttackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin