Naya Walker'ın Ağzından.
***
Geldiğimiz gece kulubünün kalabalık tuvaletinde itişe kakışa aynaya ulaşabildim.Krem tonlarındaki küçük odanın tüm duvarlarını kaplayan aynada kendimi süzdüm. Dolgun dudaklarımdaki pembe rujun yenilenmeye ihtiyacı yoktu, masmavi gözlerimi daha da belirginleştiren göz makyajım akmamıştı.
Giydiğim düz beyaz, askılı bluzun dekoltesinden görünen siyah dantelli sütyenimi daha da yukarı çektim, ardından ayağımdaki kot şortu düzelterek aynada kendime son bir kez baktım. Koyu kahve, dalgalı saçlarımı karıştırdıktan sonra kapıya doğru ilerledim.
Gece kulübü oldukça kalabalıktı. Etrafta yiyişen çiftler, birbirine sürtünerek dans edenler doluydu. Barın yakınında durup gözlerimle bizim masayı aradığımda locada duran beyaz koltuklarda oturan Zoe ve Maeve gözüme çarptı.
Dans eden insanların arasından itişe kakışa geçip kızların oturduğu konforlu koltuklara kendimi attım. "Jane nerede?" diye sordum Maeve'e. Kurnaz bir sırıtış eşliğinde dudağını ısırdı ve yana baktı. "Birileri işe çabuk başladı.".
Kafamı yana çevirince esmer bir çocuğa kucak dansı yapan Jane'i gördüm. Alışkın olduğum şeye karşı hiç tepki vermezken Zoe masada duran shotlardan birini alarak kafaya dikti, ardından ise düzleştirdiği uzun, gür ve kızıl saçlarını arkaya attı.
Etrafa bakarken kendiyle neredeyse bitişik olan deri pantolonunun üstünde olan, üzerindeki büstiyerden düşmüş taşı aldı, "Bu gece üçlü istiyorum." dedi etrafı süzerken. Maeve ise içeceğinden bir yudum aldı "Tanrım, sadece barmene sakso çekmek istiyorum.".
Maeve'in dediğine gülerken ayağa kalktım ve onlara orta parmak çıkartarak dans edenlere doğru yürüdüm. Pistte tek başıma dans ediyor ve gözüme birini kestirmeye çalışıyordum.
Önünde gayet doğal bir sarışınla dans eden esmer çocuğu gördüğümde gülümsedim. Kesinlikle onu istiyordum.
Çocuk beni gördüğünde hafifçe dudağımı yalayıp göz kırptım. Çocuk bir an için önündeki sarışını bırakıp yanıma geldiğinde Zafer gülümsemesiyle arkamı döndüm.
Kalçamı çocuğun erkekliğine sürterek dans etmeye başladım. Birkaç şarkı dans ettiğimizde çocuğu tişörtünden çekerek merdivenlere doğru götürdüm.
İnsanların doluştuğu dans pistinden zar zor geçtikten sonra merdivenlerin arka tarafına doğru yürüdüm. Burası sürekli geldiğim bir bardı ve kesinlikle seks yapılacak yerleri adım gibi biliyordum.
Merdivenin arkasındaki kapıyı açıp kırmızı koridora gelince boş oda bulmak için tek tek kapılara sertçe vurmaya başladım.
Dördüncü kapıdan ses çıkmayınca içeri daldım ve esmeri çekerek içeriye soktuktan sonra kapıyı kilitledim.
Odaları sürekli temizlerlerdi ve sanırım bu kulübün en sevdiğim özelliği buydu.
Gri tonlarının hakim olduğu odada ilk baş beni süzen çocuğa yaramaz bir sırıtış gönderdikten sonra hafifçe boyuna erişmek parmaklarımın ucuna yükselip öpmeye başladım.
Gayet iyi öpüşüyordu, hiç acele kaybetmeden üstündeki tişörtü çıkarttım. Bu yaptığım hoşuna gitmiş olacak ki, beni kucağına alıp siyah örtülü yatağa fırlattı. Pantalonunu çıkarıp sadece boxerla kalırken üzerime doğru eğildi ve boynumu emmeye başladı.
Beyaz tişörtümü üstümden yırtarak çıkarttığında siyah südyenin açıkta bıraktığı kısımları emmeye başladı. Tamam, bu zevk veriyordu ama asıl istediğim bu değildi.
Onu bir anlığına ittirip altımdakileri çıkarttım ve sadece südyenimle kaldım. İstediğimi anlamış olacak ki bacaklarımı aralayıp kafasını araya soktu.
Diliyle harikalar yaratırken hafifçe inliyor, kalçamı arada kaldırıyor ve sayılıyordum. Boşalmama az kalmışken kafasını kaldırdığında elimi yumuşak saçlarına daldırdım ve geri bastırdım "Devam et." dedim "Ama bu sefer daha sert.".
Yaptıkları çileden çıkmamı sağlarken hafifçe titredim ve boşaldım. İstediğimi iyi bir şekilde yapmıştı ve ödülünü alacaktı.
Onu yatağa doğru yatırıp siyah boxerını çıkarttıktan sonra erkekliğine, yavaşça elimle gel git yapmaya başladım. Hafifçe hızlanmak yerine sabit tuttum ve hafifçe emmeye başladım. "Bebeğim..." diye inlediğinde ağzıma aldım ve gel git yapmaya başladım. Iyice hızlandığımda birkaç küfür savurdu ve boşaldığında beni hızlıca yatağa domaltarak sertçe içime girdi.
Sertlik ve acı. İşte aradığım buydu. Arkadan hızlıca ve oldukça sert bir şekilde gel git yaparken inlemelerimiz odayı dolduruyordu. Içimden çıktığında onu yatağa yatırdım ve erkekliğini içime alarak üstünde zıplamaya başladım.
Altımda hafifçe titreyip içime boşaldığında gülümsedim.
Vücüdumda o tatlı hissi hissettiğimde hafifçe gülümsedim. İçimden sıcak bir şey akıp geçti ve titreyerek boşaldım.
İkizimizinde yüzünde oluşan yaramaz gülümseme sonucu ayağa kalktı ve son kez domaltarak kalçama sertçe vurdu.
Sonra ise ikimizde hiçbir şey olmamış gibi giyinerek çıktık.
İşte en sevdiğim şey. Tek gecelik seksler, zevk ve acı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sexcuse Me.
Random4 genç kız. Hepsi birbirinden güzel, dikkat çekici ve ateşli. Her bir tanesi bir erkeğin hayalini süsleyebilecek potansiyele sahip. Hepsi kendini hayatın kollarına bırakmış ve seksten başka işi olmayacağını düşünen Zoe, Jane, Maeve ve Naya ile tanış...