Širdis

6 1 0
                                    

Ši istorija yra romantinė su fantastikos priemaišomis. Idėja gimė mokykloje sėdint ant suoliuko ir žiūrint į krepšinį žaidžiančius vaikinus. 

Mergina (vardą sugalvokit patys) gyvena paprastą paauglės, einančios į mokyklą, gyvenimą. Ji turi kelias drauges, kurios nėra labai artimos su ja. Jos yra tiesiog žmonės, kuriuos ji prisileidžia arčiau negu kitus. Mergina vienišė, stebėtoja, pilka pelytė, kuri svajoja tapti nematoma. Tiesa, ji nekenčia matematikos. Pats dalykas ir jos mokytoja ją tiesiog žudo. Būtent mokytoja jai atveria akis į visiškai kitokį pasaulį, kurio ji nė nenumanė egzistuojant. Viskas prasideda nuo to, kad ji išalkusi nueina iki bufeto ir pasiėmusi cinamoninę bandelę žingsniuoja į matematikos klasę. Beeidama ji atsitrenkia į vaikiną. Vos pakėlusi akis pasaulis aplink sustoja, tik jiedu visdar juda, viskas aplink aptemsta. Mergina mato mėlyną liepsną (aurą) aplink vaikiną. Aplikai sustojus ji girdi tik širdies dūžius. Jis sutrikęs apsižvalgo, bet nenustemba. Jis nori jai paaiškinti, kad tai jos galia, bet nieko nespėjo ištarti, nes aplinka vėl pradėjo judėti. Mergina visiškai sutrikusi greitai nubėga į kabinetą. 

Įvykiai klostosi dar painiau, nes mokytoja pastebi jos pasikeitimus. Ji palieka merginą po pamokų ir pasikviečia tą patį vaikiną, į kurį ji buvo atsitrenkusi. Jie kartu paaiškina jai, kad pasaulis visai kitoks negu ji numanė. Žmonės su galiomis vadinami dvejopai. Vieni yra Veniniai, kiti Arteriniai. (Paėmiau iš venų ir arterijų, biologija...) Mergina yra Arterinė. Veniniai yra labai stiprūs ir jų galios dažniausiai žeidžia kitus: kaulų laužymas, smegenų lydymas, pūlių prišaukimas, nereikalingų kūno dalių priauginimas ir t.t. Arteriniai yra labiau saveikaujantys su aplinka: erdvės pakeitimas, laiko sustabdymas, tamsos ir šviesos pakeitimas, aplinkinių daiktų svaidymas ir t.t. 

Kiekvienas širdies galių turintis žmogus turi tam tikrą aurą. Kai panaudoji savo galią iš karto pamatai auros spalvą. Pagal ją gali spręsti ar ji veninė ar arterinė. Veninės auros būna labai ryškios: raudonos, geltonos, baltos. Arterinės šaltos: mėlynos, violetinės, juodos. Kadangi tiek mergina tiek vaikinas abu buvo Arteriniai, tad jų abiejų auros tamsios. 

Kadangi mergina nepilnametė, ji turi lankyti mokyklą ir elgtis kaip normali mokinė, užslepianti savo galias. Nuo to laiko ji daug bendraudavo su tuo vaikinu ir matematikos moktoja. Jie abu tapo jai lyg šeima. Visi ją artimiau pažinoję žmonės labai stebėjosi jos tokiu pasikeitimu. 

Kadangi Veniniai palaipsniui tapo labiau pasitikintys savimi jie paskelbė karą Arteriniams. Merginai nieko daugiau nelieka, kaip tik prisidėti prie vaikino ir kartu kovoti už laisvę. Kadangi kova ilga vaikinas ir mergina pajunta šiltus jausmus vienas kitam. Jie paslapčia įsimyli, bet nei vienas nenori to pripažinti. Kovos metu mergina labai stipriai susižeidžia, o vaikinas paimamas įkaitu. Prieš kovą abu stipriai susirieja. Merginą pagydo kitas vaikinas, taip pat Arterinis. Ji visą laiką labai stropiai slaugo ją, kol ji pradeda abejoti savo jausmais ištremtam jos simpatijai. Galų gale ji nusprendžia kovoti už savo pimąją meilę ir eiti ieškoti jo per visus pavojus. 

Pabaigą galite saugalvoti patys. 

Brain StormWhere stories live. Discover now