Ši istorija šiek tiek įtraukia psihologijos. Pilnas pavadinimas: Good Game (Geras Žaidimas)
Veikėjai keturi: Mija, Deividas, Ela ir Keitas. Jie visi panašaus amžiaus, studentai, su visiškai skirtingomis asmenybėmis.
Mija - gera ir teisinga mergina, kuri niekada nemeluoja ir visada sako tik gryniausią tiesą, net jeigu ji būna skaudi. Bet vieną kartą ji pamelavo savo artimiausiam žmogui ir dėl to pakliuvo į didelę bėdą.
Deividas - arogantiškas paauglys, kuris amžinai veldavosi į visokias nesąmones, nes amžinai meluodavo. Vakarėlių liūtas nekenčiantis vienatvės ir ankštų vietų. Bet vieną kartą jis pasakė tiesą, nors niekas juo netikėjo.
Ela - visus mylinti mergina, naivi ir pozityvi. Visada turinti vilties, kad žmonės gali pasikeisti ir kad nėra iš prigimties blogų žmonių. Bet jai iškrėtė tokią didelę kiaulstę, kad ji nesugebėjo tam žmogui atleisti ir keršijo.
Keitas - stiprus, ištvermingas, užsispyręs žmonių nekenčiantis studentas. Visi jam atrodė it pabaisos. Nekentė visų absoliučiai iki vieno, o labiausiai žmonių kurie bijojo tamsos ir kurie verkė. Bet jis netikėtai užsiplieskė meile vienam žmogui ir tapo pažeidžiamas.
Visi šie žmonės atsidūrė viename kambaryje kartu ir turi įveikti visas tarpusavio pasistattas sienas. Jie pateko į erdvę, kur viską valdo kažkokia nežinoma būtybė. Ji žaidžia su jais ir išbando jų ištvermę. Ta erdvė lyg žaidimo langas, tad ir visa istorija ra pavadinta Good Game.
Nemoku rašyt psihologinių trilerių, tad labai greitai pasidaviau rašyti šią istoriją. Jeigu apsiimsit rašyti, tai linkiu didžiausios sėkmės, nes man šitokia tema tiesiog per sunki.
YOU ARE READING
Brain Storm
RandomČia mano idėjų sarašas. Nežinau kaip kitaip pavadinti, nes nėra normalaus vertimo į lietuvių kalbą iš "brainstorm". Vienu žodžiu, čia kelsiu savo istorijų idėjas, kurios gimsta mano galvoje.