Veiksmo ir mafijos istorija.
Eiva, sėkminga verslininkė, yra pagrobiama. Pasirodo ją pagrobė jos pačios tėvas, kurį ji laikė mirusiu. Jis turtingas mafijos bosas valdantis kone pusę pasaulio. Jai paaiškina, kad ji turi perimti dalį jo verslo. Ji, žinoma priešinasi, nes turi išlaikyti savo nuosavą verslą kuris jai kainavo daugiau negu pusę gyvenimo. Jie sukonfliktuoja ir ji grįžta į savo kompaniją. Tuo metu prieš jos akis yra nužudomas jos geriausias draugas ir padėjėjas Lukas. Mergina būna su juo, kol iš jo išeina pakutiniai gyvybės atodūsiai. Ji prisiekia atkeršyti už jo mirtį ir nuteisti kaltininką.
Ji prisijungia prie tėvo ir išmoksta šaltakraujiško žudymo meno. Pati susigalvoja sau pravardę: Kaukė. Per kelis metus ji tampa garsiausia ir geriausia profesionalia samdoma žudike. Žinoma, per tą laiką ji bando išsiaiškinti savo draugo nužudymo kaltininkus, bet viskas daug painiau negu jai gali atrodyti. Pasirodo čia įsimaišęs ir jos tėvas. Ji niekada nepasakojo kodėl įstojo kartu pas jį, tad ji pastoviai turėjo vaidinti prieš jį.
Jai yra pavedama sunaikinti vieną asmenį be jokių pėdsakų, kuris kaip paaiškėja yra specialių pajėgų agentas užsimaskavęs paprastu policijos darbuotoju. Viskas tampa dar sunkiau, nes atsiranda įtarimų, kad jis ir yra jos draugo žudikas. Bet įvykiai pakrypsta visai kita linkme, kai ji netikėtai yra stipriai sužeidžiama, o atgavus samonę pasirodo, kad ją išgelbėjo tas pats užsimaskavęs agentas, kurį ji buvo pavesta pašalinti. Jis atskleidžia jai, jos tėvo planą ją nužudyti, nes ji žino per daug. Ji užsiliepsnoja pykčiu ir kartu su agentu nusprendžia pašalinti os tėvą.
Pabaigą galite sugalvoti patys.
P.s nepamirškite, kad dėl bet kurios istorijos visada, pabrėžiu, visada galite kreiptis į mane.
YOU ARE READING
Brain Storm
RandomČia mano idėjų sarašas. Nežinau kaip kitaip pavadinti, nes nėra normalaus vertimo į lietuvių kalbą iš "brainstorm". Vienu žodžiu, čia kelsiu savo istorijų idėjas, kurios gimsta mano galvoje.