Prolog

26.1K 619 25
                                    

Ona: Lisa ma 17 lat, mieszka w małym miasteczku gdzie każdy każdego zna. Dziewczyna jest raczej średniego wzrostu, brunetką o pięknych, przyciągających uwagę niebieskich oczach, szczupłej figurze. Jest marzeniem każdego chłopaka.  Nie jest szkolną gwiazdą, trzyma się raczej na uboczu razem ze swoimi przyjaciółmi z którymi zna się od dziecka. Jest bardzo lubianą osobą, między innymi dzięki swojemu charakterowi . Jest miła, pomocna, woli pomóc komuś niż samej sobie, niezwykle uczuciowa, o czym już się przekonała nieraz, rozrywkowa a zarazem nieśmiała, zabawna.  Jej matka jest pielęgniarka, wiec często jej nie ma w domu, jej ojciec kieruje własną firmą. Lisa ma starszego o 2 lata brata, którego kocha ponad wszystko. Jake jest opiekuńczy wobec niej, można powiedzieć, że aż za bardzo, z tego powodu często często się kłócą ale jeżeli przyjdzie co do czego staną za sobą murem.

On : Kevin ma 18 lat i mieszka w tej samej miejscowości co Lisa. Jest wysokim blondynem o pięknych niebieskich oczach.  Jest typowym badboyem. Masa dziewczyn jest w nim zakochana, natomiast on .. udaje, że tego nie widzi, trudno w to uwierzyć no ale niestety. Nikt nie wie czy jest zakochany czy nie. Jeżeli chodzi o charakter to jest wybuchowy a zarazem spokojny, wszystko zależy od sytuacji, wesoły, umiejący rozbawić każdego, uwielbia imprezy a co za tym idzie dobre towarzystwo. Ma wiele nałogów, ale nie każdy o tym wie, tylko Ci z którymi spędza najwięcej czasu. Kevin ma 2 młodszych braci. Jego rodzice kierują rodzinną firmą, mimo to starają się jak najwięcej wolnego czasu przeznaczyć swoim dzieciom.

Autorka : hej :D zaczynam właśnie moją przygodę z pisaniem opowiadań właśnie tu.  Wcześniej pisałam juz opowiadania tylko, że na innym portalu.  Mam ogromną nadzieję,  że to opowiadanie wam sie spodoba ;) nie wiem jak często będę tu coś dodawać ale będę się starać jak najczęściej ! ;)

You are my (Bad)boyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz