0.1

1.9K 95 51
                                    

Park Jiwon uzun zamandır heyecanla beklediği konsere çoktan varmıştı. Yalnızca idolünün sahneye çıkıp kendisini bir kez daha herkese hayran bırakması kalmıştı.

Sakin olmaya çalışsa da son derece heyecanlıydı. İmkansız olduğunu bilse de bu kadar büyük olan isteğinin boşa olmadığını sanıyor ve ona olan -idolüne olan-  aşkının bugün karşılık alacağını zannediyordu. Ne mutlu ki aslında onun aşk hikayesi düşündüğünden çok daha farklı ve çok daha güzel olacaktı. Bazı şeyler imkansızken güzeldir ve haberi olmasa da Jiwon'un da aşk sandığı hissi böyleydi. Bu his ona sadece bir ön ayaktı gerçek aşkını bulması için.

Açık hava konseri olan bu alanda ileriye ve geriye doğru adımlar atıyor, yerinde duramıyordu. Nihayet sahneye G-Dragon çıktığında çığlık attı. Ona olan aşkını haykırıyor ve böylece fark edileceğini zannediyordu. Etrafına baktı ve fark etti ki birçok kız kendisi gibi idolüne aşıktı ve bunu söylüyorlardı. Jiwon buna üzülmüştü. Kendisi kadar kimse sevemez sanıyordu ama iş asla öyle değildi. Yine de çığlık atmaya devam etti ve yanında olan bir genç çocuk Jiwon'a şaşkınca baktı. Bunu fark ettiğinde sorgulayıcı bakışlarla süzdü genç çocuğu.

Yaşıtı olduğunu tahmin ettiği bu çocuk ona yalnızca bir gülüş attı ve önüne döndü. Alaycı bir gülüştü bu. Genç, Jiwon hakkında bir ön yargıya sahipti bile. Jiwon ise bunu önemsemeden idolünün söylemeye başladığı şarkıya eşlik edip dans etmeye devam etti.

Bieçok şarkı söylendikten sonra konser alanında fanlar birbirleriyle konuşuyordu yalnızca.

Jiwon ona az önce gülen kişiye bakıp
"Beni küçümsüyorsun değil mi? Ona olan aşkımdan üstelik." dedi.

Gözlerinş kıstı ve gülme isteğini bastırarak "Ona olan aşkın beni ilgilendirmez. Benim senin hakkında ne düşündüğümün de senin için bir önemi yok çünkü ben herhangi biriyim. Sen takılma bana, kafana göre devam et." dedi genç.

Bıkkınlıkla sordu yine Jiwon.
"Küçümsüyor musun?"

O da aynı şekilde yine bıkkınlıkla cevap verdi.
"Küçümsemek demeyelim de hakkında olumsuz düşüncelerim var diyelim. Küçümsemem için senin hiçbir zaman hiçbir şey başaramayacağını düşünmeyelim ancak ben senin ileride gelişebileceğine inanıyorum. Tek sorun şu ki, henüz gelişmiş bir insan değilsin."

Jiwon sertçe yutkundu. Duymak istemediği cümlelerdi bunlar. Kim ister ki?

"Bak ben gelişmemiş falan değilim. Sadece başıma gelen kötülüklerden bıktığım zaman sesinin bana iyi geldiği bu adamı bir ömür boyu duymak, görmek ve onunla aşk yaşamak istiyorum."

"Neden? Onun şarkılarını dinlemek sana yetmiyor mu?"

Jiwon durdu. Durdu ve düşünmeye başladı. Cidden dışarıdan bu kadar saçma ve çocuksu mu gözüküyordu? Peki şu an çocuğa ne cevap verecekti? Senelerdir süren bu aşkı bitirecek miydi?

"Yetmiyor çünkü o benim hayallerimdeki gibi biri. O, evlenmek istediğim erkeğin sahip olmasını istediğim tüm özelliklere sahip."

"O senin hayallerindeki gibi biri değil. O senin hayalin. Senin gerçek aşkın ona benzeyebilir ama bunu da karakter açısından benzetebilirsin yalnızca. Ayrıca senin hakkında hiçbir şey bilmeyen biri mi senin hayalindeki adam?"

Cümlelerin haklılığı altında ezildiğini hissetmeye başlıyordu Jiwon. Kurduğu hayaller ayıp değildi belki ama onu üzen hayallerdi. Hayal kurması değildi sıkıntı olan. Asıl sorun, o hayallere bağlanması, o imkansızlıkların doğruluğuna kendi bile inanmadığı hâlde başkalarını inandırma çabalarıydı. Sevgiyi son derece hak ettiği hâlde onunla aşk yaşayamayacak olan birinin peşinde kendini mahvediyordu.

Jiwon tam cevap verecekken yeniden sahnede G-dragon belirdi ve bu nedenle her ikisi de önüne dönüo gösteriyi izlemeye başladı.

Bu sadece bir gösteriydi ve fanlar da fanatik, takıntılı olmak için değil hak edene hak ettiği değeri vermeleri için vardı. Müzik sevmek, dinlemek insana iyi gelmesi gereken şeylerdir. Bu işi yapan kişileri türlü zorluklara sokmak için değil.

*
Merhaba çiçeklerim! Umarım bölümü beğenmişsinizdir. Bu kurgu eleştirel bir kurgu aslında ve aramızda Jiwon gibi olan gerçekler olduğu için onları bu zorlayıcı histen kurtarmak istediğim için de yazdığım bir kurgu. Gerçeklerden fazla kopmaya gerek yok güzellerim. Bu tür fanatiklerin aşkı hem idolleri yıpratıyor hem de kendilerini. Yalnızca onların yaptıkları müzikleri dinlemek ve bundan keyif almak varken neden onları kendinize aşık etme hevesine düşüyorsunuz? Aslında bunu biliyorum biraz sanırım. Genelde ergenlik döneminin verdiği bir şey oluyor ki ergenlik yanlış, ayıp falan değil beni yanlış anlamayın. Ergenlikte vücudumuzun normalden farklı işlemesinden kaynaklanıyor gibime de geliyor bu imkansız birilerine aşık olma isteği. Yanlış düşünüyor olabilirim, umarım ki linç yemem sadece kimsenin üzülmesini istemiyorum. Herkes keyifle müzik dinlesin ve farklı türler yüzünden tanımadıkları kişiler için birbirlerini kıran kişiler olsun istemiyorum ya da birileri kendilerini üzecek kişilere aşık olsun, kendisini yıpratsın istemiyorum. 10 sene sonra önemsemeyeceğimiz şeylere bugün takılmayalım. Yine çok uzun yazdım kusura bakmayın güzellerim. İyi günler! ♥️💓💜🌼🌼

Idol ➵ bangchan + e:u ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin