0.3

851 76 56
                                    

Konser bitiminden sonra bir süre birlikte yürümüş ve yollarının ayrılmasıyla kendileri de ayrılan ikili yeniden görüşme imkânlarını düşünüyorlardı. Bir dönem herkesin aklında sadece hayal olarak kalan ancak gerçekleşse sevineceği birileri olur. Bu durumu yaşıyorlardı.

Ancak Jiwon ne yapıp edip yeniden Christopher'ı bulacağı konusunda kararlıydı. Instagram hesabından onun hesabını bulmak için uzun bir süre uğraştı ve sonunda başardı. Christopher'ın adını ve soyadını fısıldadı kendi kendine.

"Bang Christopher..."

Bir süre boş boş etrafa baktıktan sonra toksik olduğunu düşünse bile utana sıkıla onun soyadını kendi adının yanına koydu.

"Bang Jiwon! Tanrı'm çok yakışıyor!"

Elini kalbinin üzerine koyup kendi kendine tekrar etti. Ardından Chris'e takip isteği yolladı.

O sırada bilgisayarından oyun oynayan Christopher, oyunda ölmüştü ve o süre zarfında telefonunu eline aldı. Instagram'dan gelen takip isteği bildirimine kaşlarını çatıp baktı. Gelen isteğin "Park Jiwon" adında bir kıza ait olması yüzünde güller açmasına neden olurken hemen isteği kabul etti ve kendi de onu takibe aldı.

Gelen istek,Jiwon'da şaşkınlık hissi uyandırıyor ve bir o kadar da güzel hissediyordu. Sanki bir masalda, bir filmde veyahut romantik komedi olan bir dizide gibi hissediyordu kendini.

Sonu belli olmayan bu başlangıcın sonsuz bir aşk olmasını diliyordu.

Christopher ilk mesajı atması konusunda kararsızlığa düşerken zaten ilk önce Jiwon'un stalk ile kendisini bulduğunu düşünüp ilk mesajı kendisinin atması gerektiğini düşünmüştü.

Küçük ve tatlı bir "Merhaba" mesajı ile başladı sohbetleri ve saatler sürdü. İkisi de ellerindeki küçük ekrana sanki birbirleriymiş muamelesi yapıyor ve sırıtıyorlardı.

Günlerini birbirleriyle konuşarak geçirmeye başlamışlardı ve bu durum ikisini de son derece memnun ediyordu. İlk başta hayal olarak kalacağını düşündükleri hayalleri yavaş yavaş gerçekleşiyordu. Bir gün bunun mesajla kalmasını istemeyen Chris, Jiwon'a buluşmak istediğini söylemişti.

*
Umarım beğenmişsinizdir canlarım. İyi günler! 💞♥️🌺

Idol ➵ bangchan + e:u ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin