Christopher, Jiwon'un neyi kast ettiğini anlamamış ve arkadaşlarından yardım almak için onlarla buluşmuştu.
Yarım saattir bulundukları mekânda Jiwon hariç her şeyi konuşmuşlardı. Konuşmak için son kez önünde limonatadan bir yudum daha aldı ve masaya geri bıraktı.
"Ee size atmıştım mesajların ekran görüntüsünü, ne düşünüyorsunuz?"Hyunjin bir süre düşünür gibi yaptı ardından ciddi bir ifadeyle Chris'e bakıp "Sen sıçmışsın." dedi.
Christopher hariç masadaki herkes buna gülerken o son derece ciddi bir ifadeyle arkadaşlarının susmasını bekliyordu.
"Şakayı bırakır mısınız artık? Ben son derece ciddiyim. Bu kıza aşığım ve kızın bana ne demek istediği belli değil. Bana aşık olmadığını mı kast ediyor? Yani ona aşık olmam hoşuna gitmiyor ve bu yüzden 'verdiğin şekil istediğim değil demek ki' dedi..."
Bir süre durakladı ve yine devam etti.
"Ama eğer öyleyse neden bana kendini çirkin hissettiğini söylesin? Yani attığı o şarkıda ayçiçeği güzel olmayan kızları temsil ediyor ve Jiwon bana ayçiçeği olduğunu söyledi."İyice kafası karışmış hâlde, "Bilmiyorum dostlarım bilmiyorum...",dedi Jisung.
Felix ise aralarındaki en mantıklı kişi olarak olaya müdahale etti.
"Bence bu kız senin onu arkadaş olarak gördüğünü kast etmiş. Yani diyor ki "ben yeterince güzel değilim eğer beni güzel bulsaydın beni severdin ama sen bana yalnızca arkadaşınmışım gibi davranıyorsun ve ben bunu istemiyorum."Hepsi şaşkınlık dolu bakışlarını Felix'e yöneltirken Seungmin inanılmaz bir şeymiş gibi konuştu.
"Oha! Sen zekisin! Ben seni gerizekalı sanıyordum bugüne kadar."
Felix bilmiş bir ifadeyle güldü.
"Kendi aptallığın o da işte kardeşim."Seungmin gıcık etmek için ağzındaki suyu Felix'in suratına püskürttükten sonra gülerek konuştu.
"Bir suya bakar artistliğin kardeşim!"Hyunjin ise spor spikeri gibi,
"Ve Seungmin, Felix'i inanılmaz darbesiyle yere serdi! Sanırsam maçın kazananı Kim Seungmin!"Minho, pek değerli arkadaşı Hyunjin'i ağzını büzerek taklit etti ve bu sefer de Hyunjin ile Minho arasında bir çatışma çıkmıştı.
Christopher karmaşaya son vermek adına yüksek sesle konuştu.
"En büyüğünüz olarak dayak istemeyeceğinizi düşünüyorum! O yüzden susunuz ve şimdi benim bu kıza aşkımı nasıl itiraf edeceğimi konuşunuz!"Hepsi bu sözler üzerine toparlanmıştı.
Hyunjin yine ciddi bir ifadeyle konuştu. Kolları oturduğu sandalyenin kenarlarına dayalı, sağ eli çenesinin altındayken iş adamı ciddiyetinde gözüküyordu.
"Peki bu işten benim çıkarım ne olacak? Neden senin özel hayatına ben çözüm bulayım?"
Christopher masaya iki elini yavaş yavaş uzattı ve sonunda ellerini kavuşturdu.
"Ne istiyorsun?""O kızın kankalarından birine hayır demem. Ayarla bana en güzelini."
Christopher kaşlarını çattı.
"Kendine gel oğlum! O nasıl laf öyle? Üstelik arkadaşlarını bilmiyorum. Jiwon ile kaç kere buluştum da arkadaşlarını bileyim?"Felix, Chris'e hak vererek konuştu.
"Haklı. Hyunjin terbiyesizleşme."Hyunjin ise küçük bir çocuk gibi mızmızlanarak konuştu.
"Ben sadece aşk istiyorum ya bunun neresi terbiyesizlik? Banane. Ben de aşık olmak istiyorum, bana da aşık olunsun istiyorum."Yine Christopher, "O zaman milletin karısına kızına yazan dayı edasıyla hiç tanımadığın bir kızın hiç tanımadığın arkadaşlarına sırf sevgili olmak için yazılma. Aşk istiyorsan kız aramamalısın, aşk zaten çıkar karşına."
"Belki benim kaderimde böylesi yazılı. En yakın arkadaşımın sevgilisi olacak kızın arkadaşına aşık olacağım belki?"
Minho gülerek konuştu.
"Bu söylediğin hiç mantıklı geliyor mu? Denklem gibi cümle."Hyunjin göz devirip sustuğunda Seungmin konuştu.
"Yine konu dağıldı arkadaşlar. Bir an önce kavuşturalım Christopher ile sevdiceğini!"Hepsi son kez ciddiyete kavuşmuştu. Soruna çözüm bulduklarında ise büyük bir rahatlamayla eski absürt hâllerine geri dönmüşlerdi ve tabii çıkışta da hesabı Chris'e kitlemişlerdi.
.
Selamun aleyküm! Nasılsınız?
Umarım ki bölümü de beğenmişsinizdir. Bölümden pek emin değilim açıkçası, eğlenceli bir şey ortaya çıkartmaya çalıştım ama eğlenceli şeyler yazmak konusunda başarısızım dostlarım. Maalesef ki ruhuma işlemiş olan duygusallık yazdığım kurgularda beni bırakmıyor ve bu yüzden duygusal şeyler yazmakta daha iyiyim sanırım. Bu pek önemli (!) bilgiyi niye veriyorum bilmiyorum ocemoxkelssl
Her neyse papatyalarım, bir sonraki bölümde görüşmek üzere! Bölüme oy atmayı ve yorum bırakmayı unutmayınız.(!)
- Youtuber değil wattyer 🤡💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Idol ➵ bangchan + e:u ✔
FanfictionAşık olduğu idolün konseri sonunda gerçek aşkını bulmuştu Park Jiwon. 2021 | duestrade© 「@riestars」