-Az első óránk osztályfőnöki, hogy azt, amit tudnotok kell, elmondhassam. Szóval a legfontosabb, hogy szeretném, ha minden órán jelen lennétek. Ha nem jelentkeztek be, az igazolatlan lesz.
- És ha van igazolásom? - vágott bele Haller szavába Dave.
- Nem lesz igazolásod. Örülnék, ha mindenki jelen lenne. Szóval akkor folytatom. Egy óra most csak 30 perc lesz, hogy több szabadidőtök legyen. - ennek mindenki nagyon örült természetesen. - Testnevelésből Korponay tanárnő és Szekeres tanár úr is csak feladatokat fog küldeni, bejelentkezni nem kell, ahogy rajz órára se, de feladatok ugyanúgy lesznek. Ha valakinek nincs otthon a rajz feladatokhoz eszköze, az bemehet az iskolába hogy elhozza onnan a sajátjait.
Bárkinek valami kérdés?
- Bejelentkezhetek minden órára más almáról? - kérdezte rögtön Dave.
- Nekem mindegy miről jelentkezel be, örülök ha jelen vagy.
- Várjon, várjon! Megosztom a képernyőmet! - mondta vidáman Virág. - Így jó?
- Nem, így téged látunk.
- Uppszi, bocsi! Most?
- Most semmit nem látunk.
- Ne már! Most?
- Na, most jó!
- Ugye milyen cuki? - kérdezte ugyanolyan boldogan.
- Igen Virág, cuki. Most kérlek kapcsold ki a kamerát. - kérte meg Haller Virágot.
- Tanár úr! Most nem fogok találkozni Máday nénivel?
- Nem, Nagy Zsolt.
- Ennek nem örülök. Hiányozni fog! Megmondaná neki hogy ölelést küldök neki?
- Természetesen. - sóhajtott egyet az ofő.
- Mi lehetünk ketten egy helyről? - érdeklődött Robi és Andris.
- Ha nagyon akartok, legyetek.
- És ihatunk órán?
- De csak üdítőt vagy vizet!
- Persze, mi is arra gondoltunk.
- Akkor ihattok. - jelentette ki Haller amire a két fiú (ahogy hallottuk) összepacsizott.
- Tanár úr!
- Igen Kinga? Végre lehet lesz normális kérdés is. - motyogta a végét Haller, csakhogy azt mi mind hallottuk, Zsolti pedig meg is jegyezte ezt.
- Haller bácsi! Ezt hogy értette? Az miért nem volt normális kérdés, hogy nem találkozhatok Máday nénivel?
- Mindegy fiam, mindegy. Kinga?
- Ha esetleg nincs internet valamiért, azt hogyan jelezzük?
- A szüleitek tudják a telefonszámomat, ők tudnak engem értesíteni erről.
- Rendben, köszönöm.
- Szívesen. Még valami kérdés? ... Nincs, rendben. Ebben az esetben ennek az órának vége, de jelentkezzetek be a következő órán, pontosaaan 38 perc múlva. Nem szeretnék azzal foglalkozni osztályfőnöki órán, hogy ki miért nem jelentkezik. Ja, és most még eszembe jutott egy dolog. Minden óra elején és végén névsor olvasás. Most ezzel nem húznám az időt, mert látom, mindenki itt van, de következő órától ez lesz a rendszer. Sziasztok.
- Viszlát.
- Viszlát.
- Viszlát. Mádaynak adja át az üzenetem!
- Viszontlátásra.
- Viszlát. - köszöntünk el sorban.
YOU ARE READING
SZJG - Online oktatás
FanfictionVajon milyen lenne, ha Reniék osztálya digitális oktatásban vett volna részt? Megpróbáltam néhány dolgot leírni, de mindez persze csak a képzeletem szüleménye. Remélem tetszeni fog. Tudom, hogy a borítón sok hiba található, de sokat dolgoztam vele...