Rajz

331 21 3
                                    

- Szép napot mindenkinek, névsorolvasás következik. - kezdte az órát Vladár egész után 2 perccel. Ennyi időt hagyott csatlakozni.
- ... és végül Zsidák Gábor?
- Jelen.
- Remek. Nem szoktam órát tartani, de mostmár szeretnék beszélni veletek. Meg szeretném dicsérni Antai-Kelement, Virágot illetve Kingát, gyönyörű rajzokat küldenek be, ugyanakkor Antai-Kelemenre jellemző, hogy csak ritkán ad be feladatot. Miért van ez így?
- Sajnos csak ritkán van időm rajzolni, mert most ugye mindent nekem kell csinálni, és nem szeretnék rossz munkát beadni. - adta a "nem tehetek róla" dumát Cortez.
- Megértem. Ha már rossz munka. Rentai! Nem hiszem el, hogy még otthon sem tudsz egy normálisat rajzolni. Ha nem mutatsz valamit, meg foglak buktatni! Szörnyű rajzokat készítesz. DE, te legalább rajzolsz. Nagy Zsolt! Szerinted nem feltűnő, az, hogy valódi dolgokat fényképezel le, és töltesz fel?
- Tanár úr! Megkérdőjelezi a munkám? Azokat tényleg én készítettem.
- Zsolt! Ne gondold hogy nem tudom megkülönböztetni a valódit a rajztól!
- Na de tanárúr!
- Ebben az esetben várlak az iskolában, minden csütörtökön 9-től 10-ig ott vagyok, be lehet mutatni a rajzokat!
- Sajnos nem jó az időpont. Akkor szoktam edzeni.
- Elfutsz az iskolába. - mivel néhány másodperc múlva sem érkezett válasz, Vladár folytatta monológját.
- Macu és Dave! Örülök, hogy jók vagytok informatikából, és tudtok digitális rajzolni, de legközelebb papír alapú rajzot várok!
- Nincs itthon papírom. - mondta a kifogást Dave.
- A paír-írószeres ugyan nem, de az iskola nyitva áll hétfőtől péntekig 8-tól 1-ig. Az igazgatóhelyettes pedig szívesen beenged hogy vigyél néhány rajzlapot.
- Ez remek, csakhogy 8-tól 1-ig óráim vannak.
- Van szünet.
- Van magánéletem. Fontos ember vagyok, csak szünetben tudom intézni a dolgokat.
- Vagy bemész lapért, vagy minden munkádra egyest fogok adni.
- Tanárúr! Jól hallottam hogy Máday néni az iskolában van? - érdeklődött Zsolti.
- Igen, Nagy Zsolt.
- A rohadt, de jó.
- NAGY ZSOLT!
- Elnézést. Ha keresnétek és nem vagyok otthon, a suliban találtok.
- Ennyit akartam mondani. A következő feladat egy mandala rajzolása lesz, segítségül csatoltam egy videót a feladathoz. Sziasztok.
- Viszlát, megyek a suliba Máday nénihez.
- Viszlát.
- Viszontlátásra.
- Viszlát! - köszöntünk el sorban. Mandalát rajzolni, persze. Egy fát sem tudok normálisan megrajzolni.

SZJG - Online oktatásOnde histórias criam vida. Descubra agora