Barka tanárnő digitálisan sem lassít, főleg hogy csak fél órája van. ELMÉLETBEN. Gyakorlatban azonban minimum 40 perces egy történelem óránk.
- A 20. század elején több olyan meghatározó jelentőségű tudományos elmélet született, amelyek megingatták az addig érvényesnek hitt világképet. Sigmund Freud kutatásai arra mutattak rá, hogy az emberi viselkedés jelentős részben ugyanúgy ösztönös, mint az állatok viselkedése. Freud és tanítványai szerint a lelki betegségek az ösztönök elfojtásából fakadnak. Úgy vélték, hogy az álmokban éppen ezek az elfojtott problémák jelennek meg. Ezeket a
pszichoanalízis segítségével akarták feltárni.
Az Albert Einstein által alkotott relativitáselmélet pedig olyasmit kérdőjelezett meg, amit addig mindenki egyértelműnek hitt. - Diktálta a tanárnő.
- Any.dnak diktálj még többet. Hát leszakad a karom b.zdmeg. - Jegyezte meg Robi, valószínűleg nem tudta, hogy a mikrofon be van kapcsolva.
- Haraszti! Szerinted most nem tudok szaktanárit adni?
- Jajj, elnézést tanárnő, nem tudtam hogy be van kapcsolva a mikrofon.
- Nem érdekel! Menj ki óráról! Igazolatlan és szaktanári!
- Én éppen ezért csak felveszem a tanórát. Hülye lennék írni! - szólt Dave.
- Ha bárhol meg fogom találni, szólni fogok az igazgatónak.
- Rendben.
- Akkor folytassuk is. Einstein szerint ugyanis az idő nem ugyanolyan gyorsan múlik például a mozgó és az álló dolgok számára. A relativitáselmélettel az addig biztosnak hitt tudás vált bizonytalanná...
- Lassítson kicsit, akadozik a net. - kiabált Macu.
- Halkabban kérlek!
- Maga meg lassabban kérem! - reagált azonnal Macu, ám Barka tanárnő ezt mintha meg se hallotta volna, diktálta tovább az anyagot. 1,5 percen belül azonban zenét hallhattunk. Cortez kezdte el hallgatni a kedvenc zenéjét (Ramones - I wanna be seated).
- A zenét azonnal hagyjuk abba! Ki ez? - Választ azonban senkitől nem kapott, a zene pedig természetesen folytatódott egészen amíg le nem némított a tanárnő mindenkit, köztük önmagát is.
- Tanárnő! Le van némítva. - szólt Gábor, aki megunta a csendet. Ugyan Barka tanárnő nem hallotta ezt meg, Cortez viszont annál inkább, és néhány másodperc múlva már hallhattuk is a Ramonest.
- Halljátok, amúgy már itt sincs. - állapította meg Zsák. - 11-en vagyunk.
- Igen, mert Kinga ma nincs. - szólaltam meg végre én is.
- Mi? Miért nincs?
- Mert valami dolga van. De tudják a tanárok is. - Komolyan eddig fel sem tűnt ez nekik?
- Na jó, hogy lehet elintézni egy ilyen lógást? - érdeklődött Zsolti, a válasz azonban nem attól a személytől jött, akitől várta volna.
- Leginkább sehogy, Nagy Zsolt. - hallatszott Máday hangja.
- Máday néni! Ez komolyan maga? Tudja mennyire hiányolom magát?
- El nem tudom hinni. - válaszolt, majd elkezdett fegyelmezni. - Antai-Kelemen! Hagyja abba a zenélést! András és Róbert! Ne igyanak alkoholt, főleg ne az órán!
- Honnan tudja hogy iszunk? - kérdezte Robi.
- De ez narancslé! - tiltakozott Robival egyszerre Andris.
- Barka tanárnő, maga pedig fejezze be az órát, mert már a 48. percben járnak. Köszönöm.
- Imádom magát Máday néni! Remélem hamarosan találkozunk! - kiáltotta Zsolti. Vajon ilyenkor a szülei (ha otthon vannak) mit gondolhatnak?
- Tanító néni! - szólította meg a tanárnőt. - Megadja Máday néni telefonszámát nekem?
- Neked fiam, semmiképpen!
- Reninek kell amúgy, csak engem kért meg hogy szóljak magának. - mondta teljesen komolyan Zsolti, én pedig csak értetlenkedtem.
- Fiam, tudom hogy neked kell. Engem pedig hív az igazgató helyettes. - mondta nyugodtan.
- FEJEZZE BE AZ ÓRÁT! Ez az 50. perc. - szólt Máday, a fülesemből pedig hallottam, hogy az osztály nagy része röhög, Zsolti pedig a telefonszámot próbálja megszerezni.
VOUS LISEZ
SZJG - Online oktatás
FanfictionVajon milyen lenne, ha Reniék osztálya digitális oktatásban vett volna részt? Megpróbáltam néhány dolgot leírni, de mindez persze csak a képzeletem szüleménye. Remélem tetszeni fog. Tudom, hogy a borítón sok hiba található, de sokat dolgoztam vele...