- Jó reggelt! - köszönt Kardos.
- Jó reggelt! - érkeztünk folyamatosan hívásra.
- Jó reggelt! - érkezett meg Cortez is.
- Jó reggelt Antai-Kelemen, téged is lehet látni?
- Hát amennyiben lát. Én nem kapcsoltam kamerát, tehát legfeljebb a hangomat hallhatja.
...
- Na mostmár eleget vártunk, névsor olvasás!...Ejha! 12 a 12-ből! Ilyen sem volt még, igaz Antai-Kelemen?... Arra gondoltam, hogy kezdhetnénk ezt a csodás napot egy feleléssel! Antai-Kelemen mikrofont és kamerát kapcsol, a többi elnémítja magát!
- Antai-Kelemen! Mondj el mindent Ady Endréről, amit tudsz! - kérte Kardos.
- Kis kacsa fürdik fekete tóban, anyjához kész... - énekelt Zsolti.
- Némítsa el magát Nagy Zsolt is!
- ...ül Lengyelországba, síkos a talpa, magas a sarka, fordulj ki, fordulj két arany alma. - fejezte be az éneket Zsolti, azonban Dave folytatta, igaz ő nem egy népdallal.
- MARADJATOK CSENDBEN! Antai-Kelemen, hallgatlak! - szólt közbe a tanárúr. A fülesemből ezúttal gitárt hallhattam. Cortez elkezdett gitározni.
- ANTAI-KELEMEN! - Cortez azonban nem felelt, a tanárúr pedig kilépett.
- Nincs itt! - jelezte azonnal Macu.
- Akkor sikerült.
- Mégis miért nem lehet normálisan viselkedni? - kérdezte Kinga költői kérdésnek szánva mondanivalóját.
- Mert nem vagyunk normálisak. - érkezett a válasz a fiúktól.
- Na, erre már rájöttem.
- Vágjátok, most meg jött egy csomó értesítés! Első: Hiányzás, második: 1-es harmadik: Azt figyeljétek mit írt! "Antai-Kelemen Ádám digitális órán idétlenkedett, gitározott, társaival szórakozott, a felelést megtagadta. Ez az első irodalom óra, amin jelen volt, ezért szaktanári figyelmeztetésben részesítem." - olvasta fel. Na most, ez több sebből vérzik. A legjobb, hogy mindezt dicséretként van rögzítve. Na de kikérem magamnak! Nem idétlenkedtem, nem szórakoztam, művelődtem. Aztán mi az hogy ez az első óra amin jelen volt, erre beír hiányzónak?
- Nyugi tes, nekem is beírt. Kb ugyanez a szöveg, de ez nem dicséret hanem szaktanári. - osztotta meg velünk Zsolti.
- Így van Nagy Zsolt, szaktanári! Ahogy Antai-Kelemennek és Felmayer Dávidnak is! Most pedig, miután már 20 perc eltelt az órából, önálló verselemzés lesz a lecke, az esszé mellé.
- Na de tanárúr!
- Ne aggódjon senki, holnaputánra kell ezt a kettőt átküldeni.
- Jajj, de kedves! - jegyezte meg gúnyosan Cortez.
- Antai-Kelemen! Komolyan mondom, még egy szaktanárit fogsz kapni ma!
- Ha az is dicséret lesz, oké.
- Következő órán ne lepődj meg, ha felelni fogsz!
- Á, többet be se lépek. Ígyis-úgyis hiányzónak ír be, nem mindegy? Akkor inkább már értelmes dolgokkal foglalkozom.
- Nem tudom, hogy tud valaki ilyen lenni, mint te?
- Most irigykedik? Igaza van, én is irigykednék egy ilyen külsőért!
- Rendben, szaktanári!
- De legyen dicséret! - mondta Cortez és kilépett.
DU LIEST GERADE
SZJG - Online oktatás
FanfictionVajon milyen lenne, ha Reniék osztálya digitális oktatásban vett volna részt? Megpróbáltam néhány dolgot leírni, de mindez persze csak a képzeletem szüleménye. Remélem tetszeni fog. Tudom, hogy a borítón sok hiba található, de sokat dolgoztam vele...