Część 2

560 1 0
                                    

Mijały miesiące , stwory które przybyły  na ziemie zadomowiły się we wszystkich dziedzinach naukowych i kulturalnych o zasięgu globalnym. Na co dzień wykonywały normalne prace także nikt z ludzi nie był świadomy tego, że ktoś już nie jest człowiekiem. Najważniejszym osiągnięciem było zawładniecie dwoma najpotężniejszy mi ludźmi na świecie ,a konkretniej Maxem Newmanem oraz Robertem Dexem. Pierwszy wizjoner który poprzez modyfikacje genetyczne mógł stworzyć różnego rodzaju substacje które kontrolowały lub zmieniały ludzi a drugi był na tyle bogaty że mógł praktycznie mieć wszystko. Po miesiącach eksperymentów w końcu przyszedł czas na wyniki. Spotkali się z wybudowanej hali przez Dexa, gdzie prowadzone były testy pod przykrywką hurtowni mięsa co nie do końca było kłamstwem, coś tam produkowali co dla zwykłych ludzi było mięsem, a przynajmniej przez jakiś czas. Max zaprosił swojego szefa na prezentacje wyników. Najpierw pokazał mu zdjęcie kobiety którą porwali na poczet testów. Magda Moren 22 lata 176cm wzrostu , waga około 72kg dość wysportowana ubrana w żakiet w końcu była prezesem banku. Samotna więc nikt jej nie szukał ,gdy nagle zrezygnowała z pracy z powodu spraw rodzinnych. Udało się stworzyć substancje która przez jakiś czas mała postać soczystego kawałka mięsa ale nie to było najważniejsze chodziło bowiem o to że po zjedzeniu , obiekt po kilku godzinach pragnął więcej , zachodziły zmiany w kodzie genetycznym spowalniając metabolizm , szybki przyrost wagi oraz samozadowolenie. Przyszedł czas aby pokazać Magdę która 6 miesiące temu spróbowała pysznego kawałka mięsa. Na początku nic nieczuła ale po kilku godzinach przestała krzyczeć aby ją uwolnili a zaczeła prosić aby dali jej znów jeść. Z każdym dniem coraz bardziej zatracała się w jedzeniu i nie panowała nad sobą tępo siedziała na fotelu i bez żadnych uczuć wkładała kolejne kęsy do buzi , Jadła i jadła odpoczywała i znów chciała jeść. Test był niewiarygodny ponieważ obiekt miał stały dostęp do narkotyku wiec wynik był zawyżony ale ukazywał progres. Magda siedziała na kanapie nago. Rękami wpychała sobie mięso . To co zobaczył Robert zachwyciło go. Magda niebyła już człowiekiem była wielką... 

gluttony tycie feedee feeder weight gainOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz