Po zabiciu Dicka (szefa Leviatanów -potwory z czyśćca), Dean i Castiel zniknęli a Sam postanowił zakończyć walkę i ułożyć sobie normalne życie. Charlie która pomogła braciom pokonać Levianaty hakując ich system i ujawniając ich plany co doprowadziło do zabicia ich bosa, wyjechała ,tak aby nikt nie mógł jej odnaleźć. Z dezorientowane Leviatany w końcu się pozbierały po stracie przywódcy i ze względu że nie mogły dopaść braci postanowiły odnaleźć tą która pomogła Deanowi i Samowi.
Charlie -niska, szczupła, rudowłosa dziewczyna wiodła normalne spokojne życie, pracowała w lokalnej gazecie. Mijały tygodnie i pomału zapominała całe to szaleństwo związane z potworami. W miasteczku powstały nowe inwestycje oraz duży sklep spożywczy dotąd nieznanej marki oraz restauracja typu fast food. Wszystko toczyło się normalnie. Któregoś wieczora Charlie wracała do domu i zobaczyła w alejce jakby ktoś porywał jakąś osobę oraz odgłosy szarpaniny. Gdy tam zajrzała nikogo już nie było. Stwierdziła, że jej się przesłyszało. Jednak skojarzyła fakt że niektórzy w miasteczku stali się jakby nieobecni i dziwni. Co przyciągło do niej myśl na temat Leviatanów. Postanowiła zadzwonić do Sama ,ale telefon był nieczynny więc nie miała jak się z nim skontaktować . Minęło parę dni, Sam nie odezwał się ,a Charlie zapomniała o całym zajściu.
Pozwoliła sobie więc pewnego wieczora na odwiedzenie lokalnego baru ,aby poszukać jakiegoś towarzystwa ponieważ trochę tęskniła za jakimś kobiecym ciałem. Spędziła tam parę godzin i w tym czasie poznała Claudie która była zafascynowana urodą oraz osobą Charlie. Długo rozmawiały , śmiały się i piły. Minęło parę dni aż w końcu Claudia zaproponowała aby poszły do nowej restauracji, ponieważ słyszała że pyszne jest tam jedzenie. Charlie i Claudia wyszły z domu i pojechały na drugi koniec miasta do lokalu. Faktycznie było tam pełno ludzi, zwróciła uwagę na bardzo otyłego mężczyznę oraz jego córkę która miała około 10 lat i też była dość duża. Ale wyglądali na szczęśliwych zajadając się posiłkiem. Przy innych stolikach siedzieli szczupli , grubsi na pierwszy rzut oka wszystko w normie. Charlie usiadła a Claudia poszła zamówić . Gdy podeszła do lady poprosiła o specjalne zamówienie ponieważ udało jej się przyprowadzić honorowego gościa po czym uśmiechnęła się i oblizała wargi. Nie wszyscy dostawali takie specjalne posiłki ponieważ zasoby były ograniczone. Charlie jak zobaczyła ilość jedzenia, aż otworzyła szeroko oczy .
Ja tyle nie zjem- powiedziała. spokojnie damy radę - uśmiechnęła się Claudia
Mogło by się zdawać, że część z obecnych w restauracji patrzyło tylko na Charlie , jak podnosi swoimi chudymi palcami burgera i wbija w niego zęby. Mięso znalazło się w żołądku , substancja w nim zaczęła działać. Powodując zwiększony apetyt , szybki rozrost tkanki tłuszczowej, ogłupienie i uzależnienie oraz samozadowolenie - wspaniały wynalazek Leviatanów.
CZYTASZ
gluttony tycie feedee feeder weight gain
Fantasituczenie feedee feeder weightgain gluttony tycie gruba