elimi yüzümü düzelttip aşağı indim ve kocaman sırıtan junkookun keskin bakışlarına aldırış etmeden yerime geri oturdum.jennie omzuma dokunup "iyi misin?" diye sordu. başımı sallayarak gülümsedim.
yarım saat daha sohbet ettiler ve jennie ve junkookun annesi konuştu, "jennie kızım rose biraz sıkıldı sanırım hadi onu odana çıkar bişeyler yapın."
"tamam anne. Hadi gel rose"
kolunu uzatan jennienin koluna girdim ve beraber odasına gittik. jennie çok sıcak kanlı ve cana yakındı çok tatlı ve güzeldi. erkek olsam seçiceğim kız o olurdu sanırım.
Jennie yatağına oturdu ve yanındaki boşluğu pat patlayarak oturmam için baktı. yenına oturduğumda bana doğru döndü ve "eeee anlat bakalım sevgilin varmı?"
"hayır yok çok ta lazım değil zaten. senin varmı?"
"sana Birşey söyliycem ama benimle dalga geçmiyceksin,söz mü?"
"tamam söz."
"ben lezbiyen im.yani kızlardan hoşlanıyorum."
"olabilir her insan erkeklerden hoşlanıcak diye bir kaide yok."
"yaaa beni anlayan tek kişi sensin rose.artık benim en yakın arkadaşımsın."
gülümsedim ve sarılmasına karşılık verdim. jennie benden Ayrıldığında yataktan kalktı ve "ben bize içecek bişeyler getireyim."
başımla onayladım ve odadan çıkışını izledim. ve telefonuma gelen bildirimle bildirime tıkladım. bir numaraydı.
odama gel.
sen kimsin?
junkook
Neden gelicekmişim? Hem sen numaramı nereden buldun?
annenden istedim o da verdi.
neyse odama gelhayır gelmiyorum.
Ben bilmem, o zaman ben gelirim
ve aşağıdakilere odama izinsiz girdiğini söylerim.Ama o yanlışlıklaydı.
ben anlamam, geldin geldin.
gelmedin, o zaman herkese söylerim.offff!
Telefonumu cebime soktum ve ses çıkarmadan koridora çıktım. etrafa bakındım ve kimsenin olmadığını anlayınca hızla koridorun sonundaki junkookun odasına girdim. kapıı ardımdan kapattım ve yatakta sırtını yatak başlığına yasayan junkooka baktım.Gerçekten çok sinir bozucuydu.
"evet, ne istiyorsun?"
"otursana."
"ne istediğini söyle gidicem çünkü."
"otur."
burnumdan soluyarak yatağın kenarına oturdum ve ne diyeceğini beklemeye başladım.
"eee Birşey söylemiycek misin?"
doğruldu ve arkama geçip saçlarımı sağ omzumda toparladı. ne yaptığına bakmak için arkamı dönücektim ki omuzlarımdan beni sabitledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Want You (ROSEKOOK)
Romancekulağıma bişeyler fısıldadıktan sonra kulağımın altındaki yeri öptü.ordan boğnuma, boynumdan çeneme çenemde ise... dudaklarımı parçalamak ister gibi öpüyordu, ben ise ona uyum sağlamaya çalışıyordum. vicudum bir ateş topu misal, dudaklarımdaki karın...