Life

26 2 0
                                    

Bella właśnie zaczęła chodzić do nowej szkoły, do technikum ekonomicznego ,a jednocześnie stała się bardziej nieśmiała w porównaniu do tego jaka była w  podstawówce. Nawet jej najlepsza przyjaciółka Megan to zauważyła. Bella miała siostrę bliźniaczej, która wyglądała totalnie inaczej niż ona, nazywała się Juliett i ona także poszła do nowej szkoły ,jednak Juliett wybrała liceum gdzie poznała nowe przyjaciółki Davine i Eve oraz zakolegowala się z chłopakiem, Maxem.
A więc Bella nie miła szczęścia do chłopaków, wcześniej podobał się jej jeden ale powiedział że woli jej kuzynke, później przez jakiś czas było coś pomiędzy nią A Jeremym ale on zerwał kontakt i ona zdążyła już o nim zapomnieć, w tej histoi pojawia się także Mikeal który też startował do Belli ale ta co odrzuciła bo po prostu nie był w jej typie. Ale kiedy Juliett postanowiła zabrać ja na spotkanie że swoimi znajomymi wszystko się zmieniło.

Spotkali się u Daviny w domu, który był wielki i nowoczesny, była tam Eva która zawsze była uśmiechnięta i dobrze nastawiona do życia, wcześniej wymieniana Davina która była trochę niska ale umiała zawrzeć nosa oraz Max z którym Bella od razu złapała kontakt. Rozmawiali razem cały wieczór a po powrocie do domu Bella napisała do jej psiapsi Megan .

Do Megan
Hej musimy się spotkać mam super newsy

Od Megan
No spoko co się stało

Do Megan
No powiem Ci później spotkajmy się po weekendzie w kawiarni w poniedziałek po szkole

Od Megan
Okej to do zobaczenia 😘

Po tym Bella chciała iść spać ale nagle jej regon zawibrowal i zobaczyła że ktoś do niej napisał, kiedy zobaczyła kto to ba zaskoczona

Od Jeremy
Hej Bella co tam ❤

Pov. Bella

Czy on właśnie napisał po tym jak zerwał że mną kontakt, dobra pożyjemy zobaczymy odpisze mu juz.

Do Jeremy
Hej Jeremy, nawet nawet

Od Jeremy
To dobrze może chciałabyś się kiedyś spotkać wiesz, ze mna i Mikealem

Do Jeremy
No spoczko

Od Jeremy
Dobra to ja kończę odezwę się pod koniec tygodnia i się spotkamy.

Właśnie nie ogarnęłam co się stało ale okej już idę spać bo jutro czeka mnie długi dzień.

                   *****

Poniedziałek :

Bella wstała z łóżka ale nie wyspała się ponieważ przez cały weekend pisała i gadała Z Maxem A akurat w niedzie siedziala do późna badając z nim.

Kiedy weszła do szkoły przypomniala sobie że na 2 lekcji ma sprawdzian z ekonomii na który wogule się nie uczyła więc poszła do psiapsi Megan

- Ej stara umiesz coś na ekonomię

- Ta jasne jeszcze czego.

- O Jezu to mamy przerąbane

- Nie martw się patrz na to- Megan wyciągnęła z kieszeni małe karteczki z sciagmi- teraz na pewno damy radę

-o Jezu ratujesz mi życie dzięki.

Nadeszła ekonomia i sprawdzian nie poszedł nawet tak źle z czego Bella była zadowolona.
Po lekcjach poszła z Megan do kawiarni gdzie miały się spotkać ale wchodząc do kawiarni uznała znajoma twarz.

- Stefan  ?!?!?!?!?

Reborn To Love - Historia W Trakcie PisaniaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz