Bölüm 3

13 4 3
                                    

Ahmet Amca'nın ''geldik küçük hanım'' demesiyle  uyandım. Yine uyumuştum.Nedense arabaya bir zaafım vardı. Her bindiğimde uyuya kalıyordum.

- ''İyi günler Ahmet Amca.''diyerek arabanın kapısını açtım ve yeni okulum karşımdaydı.

''ASLANER KOLEJİ''yazıyordu büyük tabelada. Eymen'den  gelen mesajı görüp hemen okulun kapısına doğru yürüdüm. Uzun koridorları geçip sonunda merdivene ulaşmıştım. Bizim sınıfımız 2. kattaydı. Tam merdivenleri çıkıyordum ki bir öküzün teki omzuma çarptı.

-'' Dikkat etsene ya'' diye oğlana bağırdım. Biraz fazla bağırmışım demek ki herkes bize bakıyordu.

-''Asıl sen dikkat etseydin de önüne baksaydın.''dedi. Daha fazla katlanamazdım. Omzuna çarpıp merdivenleri çıkmaya devam ettim. Arkamdan baktığını hissediyordum.

Sonunda sınıfımı bulmuştum. Kapının önünde 11-B yazıyordu. Kısa bir bekleyişten sonra sınıfın kapısını açtım. Bakışları üstümde hissediyordum. Kısa bir arayıştan sonra bizim tayfayı bulmuştum. Sınıfın en arka yerini kapmışlardı bile. Yanlarına doğru yürüdüm. Ege'nin yanına oturmuştum çünkü hep beraber otururduk ilkokuldan beri tek sıra arkadaşım oydu.

-''Dur tahmin edeyim yine uyuyakaldın.'' dedi Burak 

-''Alıştık''dedi Ege 

-''Bari sen yapma Ege ya'' dedim sitem dolu sözlerle. Eymen yeni ortamına alışmış gibi gözüküyordu yanındaki kızlara bakılırsa<3

-''Eymen  yeni ortamına alışmış gibi duruyor'' dedim 

-''Ne demezsin''dedi Burak 

Coğrafya  hocamız geldi ve derse başladık. Coğrafyayı hiç sevmezdim ve o an bir şey fark ettim. Kolyem yoktu.Annemden kalan tek yadigar benim için çok önemliydi. Sessizce 

''Ege kolyem yok'' dedim.

''Nasıl ya''dedi. 

-''Çocuklar lütfen konuşmayalım'' dedi hoca. Çok telaşlandım. Çünkü o beni için çok önemliydi. Ve aradan 5 dakika geçer geçmez zil çaldı. 

-''Ne tarafta düşürmüş olabilirsin'' dedi Ege. Acaba nerede düşürmüştüm ve aklıma merdivende düşürmüş olabileceğim geldi.

-''Merdivende biri ile çarpışmıştım orada  düşürmüş olabilirim'' dedim.

-''Tamam o zaman hadi oraya gidip bakalım''dedi

Merdivenin her yerine bakmıştık ama hiç bir yerde yoktu. Zil çalınca geri sınıfa dönmek zorunda kalmıştık. Sırama oturup acaba başka nerede düşürmüş olabilirim diye düşünürken arkadan ses bir ses geldi.

-'' Bunu mu arıyorsun''?







Selamm lütfen düşüncelerinizi yorumlarda belirtin ve oy vermeyi unutmayınn >3 thankss :)

IŞIKLARIN MUCİZESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin